Iemand ervaring met een action cam?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 1 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Onze zoon van 9 wil zo een action cam van Vtech voor sinterklaas.
    Nu vinden we het idee wel leuk maar we denken dat hij voor vtech wel wat oud is en denken aan een betaalbare normale action cam.
    Wie heeft zo een ding en wat kan je er allemaal mee?
    En kun je zo een ding ook aansluiten op de iPad of moet dat op de computer om de fotos te bekijken?
    Wij hebben nl alleen nog maar een tablet.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Yellowsun vindt dit leuk.
  3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hebben er dus wel eentje van V-tech gekocht ( zie foto ) voor onze 10 jarige zoon en die vind hem geweldig. Hij is helemaal niet zo kinderlijk als dat iedereen denkt. Je kan er gewoon een SD kaartje in doen, je krijgt er een omhulsel bij zodat hij mee kan het zwembad in ( bijvoorbeeld ) hij kan hem vast binden aan zijn fiets en '' stunts '' doen. Hij is bijna 11 maar is er nog steeds erg blij mee. Al menig keren gevallen, heeft zelfs al eens ZONDER omhulsel in de nacht buiten in de tuin en in de regen gelegen :rolleyes: maar hij werkt nog steeds naar behoren. Ik doe die Micro SD kaart gewoon in zo'n groter kaartje en stop die in de laptop maar er zit ook een snoertje bij zodat je die via USB aansluiting in de laptop kan doen. Heb zelf geen Ipad dus daar durf ik niets over te zeggen.

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Mijn zoon heeft deze van zijn eigen geld gekocht (vlak voor de herfstvakantie) bij het kruidvat
    https://www.google.nl/search?q=kruidvat+action+camera+blauw&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjYoI-ilp7XAhXI0xoKHXE8DXcQ_AUICygC&biw=1600&bih=794#imgrc=FRO4X5QGqbKR-M:
    Ze hebben ze nog steeds, kosten daar 17,99 euro

Prima dingetje, filmt best ok, maakt leuke foto's (wel afhankelijk van het licht) en hij is de hele vakantie meegeweest het zwembad in, echt heel leuk om terug te kijken.
    Natuurlijk is de beeldkwaliteit niet optimaal vergeleken met een echte go pro, maar voor zijn leeftijd (6 jaar) is het goed genoeg. Als hij het echt leuk blijft vinden kan hij later altijd nog een duurdere kopen met meer mogelijkheden / betere kwaliteit.
    Je kan er micro-sd kaartjes indoen, opladen via usb in de laptop / pc.
    Je kan de filmpjes terugkijken op de camera zelf, er zijn verschillende mogelijkheden om de kwaliteit / geluid aan te passen enz.
    Daarbij is hij ook makkelijk in het gebruik.
    Er zit een selfiestick bij, waterdichte case, en een geel ding (lijkt een beetje op een boei) waardoor hij in het water makkelijk vast te houden is en blijft drijven.

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Maar zo een ding is echt om te filmen of maakt het ook foto’s?

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Die V-tech Kiddiezoom die ik liet zien kan zowel filmen als foto's maken.

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Die mijn zoon heeft kan ook allebei :)

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hoe is de kwaliteit van de foto’s ik lees er namelijk op bol.com niet zo’n geweldige recensies over

9. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    ik heb voor bol.com een royaal bedrag aan cadeaubonnen gekregen maar op zich is voor dit geld niks van te zeggen. Hoe is de kwaliteit van de foto’s.?

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Deze hebben wij ook voor onze dochter maar wij hebben zoveel spijt ervan.
    Hij gaat steeds "zomaar" aan waardoor continue de batterij op is. De "hoes' erom gaat lastig dicht waardoor je goed moet opletten voor hij in het water gaat. Gaat lastig van film naar foto.
    Verder vind ik de knopjes etc weinig toegankelijk.
    Hij ligt hier te verstoffen, dochter vind het een enorm onding

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja het is geen camera kwaliteit zoals we die tegenwoordig gewend zijn maar het is gewoon goed te doen. Je moet geen professionele kwaliteit verwachten ;)

Deel Deze Pagina