moeders met een kind met pulmonalisstenose

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hajar, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    wie heeft er een kind met pulmonalisstenose en hoe gaat het nu met je kindje?

Bij mijn zoontje is het met drie weken geconstateerd, hij is er echter nu nog steeds niet over heen gegroeid. Laatste keer dat we in het ziekenhuis waren was hij heel angstig en dus erg huilerig. de artsen gaven aan dat ze het niet goed kunnen onderzoeken en ze dus wel denken dat het goed gaat. en dat hij met vier jaar terug mag komen... Maar ik maak me zorgen, ze hadden het niet goed in beeld kunnen brengen. hoe kunnen ze nou met alle zekerheid zeggen dat het oke is. wij zijn verhuisd en dit is een grotere ziekenhuis en de omgang is zo anders dan in onze oude woonplaats in een kleinere ziekenhuis.. ik maak me echt zorgen

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    jeetje, ik ken t (gelukkig) niet...maar raar idd! ik snap je helemaal! als ze hem niet goed kunnen onderzoeken kunnen ze ook niet zien toch of t daadwerkelijk goed met hem gaat of niet...
    misschien opnieuw onderzoek aanvragen...?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb even gegoogled, want ik kende de term niet. Maar ik snap je gevoel en zou mij er zeker niet zomaar bij neerleggen. Als ze hem idd niet goed konden onderzoeken kunnen ze ook niet comcluderen dat het wel goed zal gaan. Kun je niet weer terecht in je oude ziekenhuis, eventueel met je uitleg waarom je zo twijfelt?

4. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga dat ook doen. Ik wacht tot vrijdag, want dan zou ik gebeld worden door de kindercardioloog van het WKZ, anders ga ik terug naar het ziekenhuis waar we eerst waren.

Deel Deze Pagina