Wat aan voetjes bij een 'net nog niet-lopertje' buiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Onze dochter loopt aan de hand erg goed, ook begint ze een beetje los te lopen. Binnen heeft ze dan leren slofjes van de Hema aan. Nu gaan we ook vaak even de tuin in, maar dat is niks met die slofjes. Wie kan mij adviseren wat we haar voetjes kunnen doen?

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    schoentjes met een hele fexibele zool. Oxxy's of van shoeme- babyproof

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb aapie winterlaarsjes voor haar gekocht deze winter, zijn ideaal nu voor buiten om de eerste stapjes te zetten en lekker warm.

4. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Hoi,

Ze zeggen dat je echte goeie schoentjes pas hoeft te kopen als ze kunnen lopen. Wij hebben nu schoentjes van de H&M, daar zit een soort gymschoen zooltje onder zeg maar. Is dus wel aardig stevig, maar wel goed buigzaam. En slijten doet het toch nog niet. Vond het zonde om dure schoentjes te kopen, koop liever straks goeie!
    Vond het ook een beetje moeilijk. Maar wie weet, lopen ze snel!;)

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    die van oxxy zijn ook niet echt duur. Heb er toen 10 euro voor betaald ;)

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik heb hier ook een bijna lopertje.. hij loopt buiten aan mijn hand, hij draagt schoentjes van de prenatal.. soort van sportschoentjes, maar wel zacht, maar met een redelijke zool met grip. Vind ze fijner dan die leren slofjes van aapies (die heeft ie ook voor binnen)

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier altijd gewoon de leren slofjes gedaan... nooit problemen mee gehad...

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

bij de v&d hebben ze echte leren 'schoentjes' die hebben we voor buiten gehaald. Had ik als tip gelezen op dit forum.

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier ook gewoon leren slofjes van a@pie. Nu weer nieuwe gekocht speciaal voor buiten.

Slijten iets harder maar ja...

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier hetzelfde probleem. Ik ga morgen daarom ook even naar een goeie schoenenwinkel in de buurt om me te laten adviseren. Goeie schoenen schijnt namelijk heel belangrijk te zijn

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wij hebben van albert nolten van die flex schoenen...weet nu ff niet uit t hoofd welk merk...(verkopen t ook wel bij de wat betere schoenenwinkels)
    maar zijn van leer (ademend) flexzool dus en lekkere stappers om te beginnen....in kleur blauw, beige, bruin, rose en paars....
    ze zijn iets van 30 euro d8 ik

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    shoesme

13. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij hebben schoentjes van shoesme-babyproof. Onze meid begint ook bijna los te lopen (loopt nu aan de hand of tegen banken en muren en tafels, en ze staat los). Wij zijn ook echte buitenmensen en zijn veel buiten en zij ook, dus leren slofjes was hier niet de oplossing (slijten te snel)).
    Maar ik ben dus een shoesme-fan, wel iets duurder, maar een perfecte schoen voor de beginnertjes.

14. Polletjepiek

Zou je je bevindingen hier willen delen?

15. Polletjepiek

Hoe meten ze dan die voetjes op? Ik zie mijn dochter echt niet keurig stilstaan op zo'n meetapparaat.

16. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Hier heeft hij altijd bobux gedragen. Dit soort slofjes benaderen het dichts de blote voet, zo leren ze hun voet en tenen goed te gebruiken.
    Toen hij 1 maand goed liep hebben we 'echte' schoenen gekocht. Binnen loopt hij meestal op blote voeten of sokken.

17. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Kan ook wel zittend gedaan worden...

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat meten is in een seconde gebeurd ;) Dat hoeft inderdaad niet staand.

Ik heb vandaag schoenen met een hele flexibele zool gehaald. Hetzelfde probleem inderdaad, die slofjes zijn niet echt ideaal voor buiten. Bovendien loopt zoonlief buiten erg veel omdat we een balkon hebben en hij 13 meter railing tot zijn beschikking heeft om langs te lopen ;)

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

20. Polletjepiek

Hoi Vruchtje,
    Ben je nog naar de schoenenwinkel geweest? Hoe ging het, hebben ze je goed kunnen informeren?

Deel Deze Pagina