is dit een fase?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by veghelsemeid, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    is dit een fase of??

sinds paar dagen is het een ramp

om Lorenzo savonds op bed te leggen

hij gaat dan eerst jengelen,

en begint dan ineens te krijsen en nog eens te krijsen

en eerst ging het goed ,

hield ik hem wakker tot ongeveer 19.30

dan in badje en dan naar bed

en meneertje sliep en je hoorde hem nie

nou dat is dus nu anders

is dit een fase?

hij is nu 1jaar

2. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Ik hoop het voor je!

Hier duurt die fase al 22 maanden :)!

3. sung

sung Actief lid

Oct 19, 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Milan slaapt sinds twee weken ook weer goed. hij heeft daarvoor idd meer gehuild en slechter geslapen. ik denk dat het bij Milan en sprongetje was. Dat duurde bijna 2 weken.
    succes!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    Mijn dochter heeft dat ook n paar weken gehad rond 1 jaar en nu gaat het weer prima dus hier was het wel een fase! hoop bij jou ook!

5. moermana

moermana Nieuw lid

Aug 9, 2008
    1
    0
    0
    Utrecht
    Onze Remco is 11 maanden en een week. Tot voor kort sliep hij altijd heerlijk in, maar op een gegeven moment ging het 's avonds mis. Huilen als we de kamer uitgingen tot overstuur zijn aan toe. Hij zit nu een beetje in een periode tussen 1 en 2 slaapjes overdag in. 1 slaapje is eigenlijk net te weinig en als hij 's middags slaapt, gaat het 's avonds ook mis. Sinds een paar dagen slaapt hij maar 1 keer per dag (of om 10.00 of na de lunch om een uur of 13.00, maar dat werkt alleen als we 's ochtends de deur uit zijn geweest, anders redt hij het niet om zo lang wakker te blijven) en dan slaapt hij ongeveer anderhalf uur. Dan is hij 's avonds lekker moe leggen we hem eerder in bed. Ipv 19.30/20.00 al om 18.30. En tot nu toe is hij steeds vrijwel meteen in slaap. Waarschijnlijk is hij er gewoon aan toe om naar 1 slaapje overdag te gaan en eerder naar bed. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Share This Page