Volgende week heeft intertoys een zwemvest in de aanbieding Speelgoed 566664 Zwemvest 1-3 Jaar Splash About Opzich lijkt me dat best handig voor de vakantie, het trekt makkelijker uit en aan dan bandjes. Maar ik vraag me af of het wel echt zo handig is en prettig zit. Ik hoop dat iemand hier ervaring ermee heeft
ik ben ook benieuwd... Met name of de kindjes ook zelfstandig overeind kunnen komen als ze op de buik of rug komen te 'vallen' . Dat is nog weleens het probleem bij zwemvestjes... Maar het klinkt goed.
mijn dochter heeft er 1 van speedo gekocht bij toys xl vind ze wel handig maar ze zijn behoorlijk zwaar als ik youame los laat in het water gaat ze scheef hangen of hij zorgt ervoor dat ze op der rug drijft en dat vind ze eng
Ik heb er 3 gehad. En laura moest ze dus echt niet aan. Ze vond ze vooral irritant! ze had liever haar vleugeltjes aan!
Ik heb 'm en vind het een onding. Het is vrij lastig om hem goed af te stellen. Daarbij is het van surfstof en dat wordt nat, niet echt prettig dus om in rond te blijven lopen. Bandjes zijn hier dus een groter succes.
Met name of de kindjes ook zelfstandig overeind kunnen komen als ze op de buik of rug komen te 'vallen' . Dat is nog weleens het probleem bij zwemvestjes... Hier afgelopen weekend een zwemvestje geprobeerd. Vond het toch niet zo tof, ze kwam op haar buik en kon inderdaad niet meer rechtop komen, zodat ze met haar hoofd in het water kwam en water hapte..voor mij liever die bandjes..
Mijn baby zwemt meerdere keren per week en wij gebruiken de Swimtrainer. Heel veilig en ik durf haar zelfs een stukje van me af te duwen en ze is net 1 jaar. Veilig gevoel, kan niet kantelen in diep water dus ze ligt alleen op haar buik en in de zwemhouding. ze kan niet op de rug en dat kan volgens mij met het vest van intertoys wel. Mijn dochtertje heeft het leuk in de band en spartelt met haar beentjes.
is dat die rode 'zwemband' ? oja @ ts: Als je de bandjes stevig in knijpt, kun je ze toch vrij gemakkelijk om het armpje schuiven?
Wij hebben ook zo'n zwemvestje, maar dan van een ander merk. Helemaal niet handig, want zodra ze in het water liggen dan schuift dat ding omhoog en kieper je of voorover of achterover. We houden het dus bij bandjes, dat gaat stukken beter. Misschien dat het met dit merk anders is. Ik ben heel benieuwd
zit namelijk geen goede sluiting op... rits kan ie zelf open doen... heb in de winkel gevraagd of ik kon ruilen.... ze waren bijna op.... twijfekde zo heb er 1 van de hema besteld 20,00
ik zou er hier zelf niet aan beginnen. volgens mij zitten ze vreselijk "opgesloten" in zo'n ding en als ze omvallen bepaald dat ding dat ze plat moeten blijven liggen terwijl ze terug rechtop willen gaan staan lijkt me. volgens mij krijg je dan dikke paniek. wij houden het gewoon op de ouderwetse vleugeltjes denk ik. ( tenzij hij op een boot zou gaan dan wordt het wat anders.)