Wie heeft tips voor leuke gezelschap-, familie-, kinderspellen voor een 3/4 jarige? Zoals bijv. Boomgaard (Haba), Bunny Hop, Knappe Koppen, etc. Wie weet er nog meer?
Hier ook boomgaard en vissen ook van Haba. De Haba spelletje zijn sowieso heel leuk, maar helaas een beetje prijzig (vind ik). Hoewel onze dochter bijna 3 is heeft ze nog niet echt zin om de spelregels te volgen.
De mijne vindt Bingo van studio 100 leuk, monopoly party, mens erger je niet, 4 op een rij, triominos junior. Dierenvrienden en knappe koppen vindt hij al heel lang niks meer aan.
Alle spellen van Nijntje vinden ze hier erg leuk. Uno junior is zeer favoriet. Kost weinig en ook handig om mee te nemen op vakantie (kaartspel). Domino is ook favoriet. En dan nog allemaal kleine disneyspellen. Die hebben ze vaker bij Trekpleister voor tussen de 5 en 10 euro (bijv. bob de bouwer, cars, jake & nooitgedachtpiraten).
Huisje boompje beestje zet ik op het lijstje. Kroko loko ook al veel over gehoord, ga ik ook naar kijken. Bedankt! Meer tips blijven welkom.
Mijn dochter van 4 vind mens erger je niet heel leuk en het "kleurenspel" zoals zij het noemt: een staafje met 5 kleuren kralen en een dobbelsteen. De kralen moet je in een bepaalde volgorde erop zetten als de kleur van de dobbelsteen het aangeeft (hopelijk snap je me)
Tips niet helaas, wel een vraag. Dat raafspel, daar zin best veel uitvoeringen van. Welke zouden jullie aanraden voor mijn bijna 4-jarige?
De originele versie; Boomgaard, is vanaf 3 jaar. Dus zou die doen. Mits je budget dat toelaat, natuurlijk. De kleinere spellen zijn goedkoper.
Dank je wel! Ik zag inderdaad eens groot prijsverschil maar ga dan voor de duurdere versie. Kan mooi op zijn verjaardagslijstje.