Ik ben voor onze dochter van 3,5 op zoek naar onderbroekjes die je over een luier kunt dragen. Helaas zal zij vanwege een aangeboren afwijking niet zindelijk kunnen worden en omdat ik het voor haar vervelend vind als mensen een opmerking maken over het feit dat zij "nog steeds" een luier draagt wil ik het wat minder opvallend maken wanneer ze een jurkje of rokje draagt met wat warmer weer. Ik heb nu de boxers van H&M maar tussen haar benen steekt de luier uit. Ik zoek dus boxers met iets langere pijpjes wat goed mee rekt. Heb wel van die naadloze boxers gezien en die zouden perfect zijn alleen gaan die vanaf 122/128 en zij zit nog in maar 98/104. Iemand enig idee waar ik kan kijken? Heb Zeeman, Big Bazar, Action en Wibra al gehad en ook online kan ik niets vinden maar misschien zoek ik verkeerd
Niet een direct antwoord op jouw vraag, maar een korte legging met dit weer ipv onderbroek? Eerlijk gezegd ken ik dergelijke boxers ook niet.. Had voor onze meisjes ook wel iets geweest in dat maatje, niet door een luier, maar boxers en hipsters kropen over het algemeen omhoog of tussen hun billen
Inderdaad een kort legginkje! Draagt mijn dochter ook onder jurkjes omdat ik het geen gezicht vind zo'n onderbroek eronder (jurk zwiept dan nog wel eens omhoog of dochter ligt ondersteboven op de grond ofzo). Heb ze gehaald bij de Zeeman en Ter Stal.
En bij de wasbare luiers zitten ook vaak van die hippe overbroekjes bij. Maar weet niet of dat past en of die ook in een grote maat zijn.
Ik heb toevallig van de week naadloze boxers ghaald voor mijn dochter, in maat 110/116, dus ze hebben ze wel!
Ik heb witte van de Hema. Maatje groter en valt nu mooi over de billen en stukje been. Zijn witte met een roze elastiek met hartjes
Hier heb ik ze ook van de HEMA, gaat vanaf maat 98/104 en rekken prima mee. We hebben ze ook van de Zeeman gehad maar die gaan eerder 'lubberen'
Wij hebben die ook. Heb ze voor je opgezocht. ZEEMAN Webshop - Webshop - Meisjes kleding - Geen - Meisjes short
Korte legging zou idd kunnen maar met deze warmte is dat al snel te warm voor haar. We gaan over een paar weken ook op vakantie en dan zal ze waarschijnlijk alleen maar jurkjes dragen ivm de warmte. Heb bij jongensboxers het idee dat die pijpjes niet heel strak zitten maar misschien moet ik het gewoon eens proberen in een neutrale kleur. Die van de Hema heb ik niet gezien hier, zijn dat echt boxer of hipsters?
Oh wow wat goed, thanks! Ga ik morgen gelijk even voor kijken. Wist helemaal niet dat zoiets bestond joh
Die leggings zijn zo kort en van katoen dat het echt niet meer warmte is. Tenminste de naadloze boxers die wij hadden, waren meer synthetisch en vonden ze niet fijn (te warm idd).
Action heeft die naadloze boxers ook. Die hebben wij. Ter Stal en Van der Ven (al andere winkels die Persival Ed verkopen) hebben ook fijne onderbroekjes. En korte leggings zijn juist erg fijn, ik koop ze altijd bij de Zeeman.
Die hebben wij ook nog. En roze met hartjes van de Zeeman. En van die naadloze van de Action (sluiten wel heel mooi aan, maar zijn wel warm en zweterig, zeker met dit weer). En dan nog van Jola Mode/Van der Ven/... hele fijne. (y)