lang koorts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linda84, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mijn dochter klaagt al weken dat ze zich niet lekker voelt, buikpijn heeft en moe is. Maar ik dacht dat het te maken had met het wennen op de basisschool en de sinterklaas tijd. Ik heb haar toen toch dinsdag maar eens getemperatiuurd. Bleek dat ze toch 38.3 had. Nu heeft ze in de ochtend tegen de 38 en in de middag 38.5. Maar ik heb helemaal niet het idee dat ze griep heeft. Ze is wel snel moe maar dat kan natuurlijk komen door de koorts. Verder geeft ze nergens pijn meer aan.
    Ik voel me nogal schuldig dat ik haar de weken ervoor gewoon naar school stuurde en er nooit aan dacht haar te tempen....

Herkent iemand dit, koorts zonder echt ziek te zijn ?

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Herken het niet, maar het betekent wel dat er iets is waar haar lichaam tegen vecht. Wekenlang koorts lijkt me niet normaal en een bezoekje naar de ha waard. Succes!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

pfeiffer? Kinderen willen daar op deze manier nog wel eens doorheen glijden.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ga morgen maar even langs de huisarts.

Zou ze voor pheiffer niet iets te jong zijn ? Ik was daar in ieder geval heeel ziek van.

5. Sweetlakecity

blijkt dat kinderen op deze leeftijd doordat ze genoeg energie heeft er op deze manier door komen. Sommige mensen weten niet eens dat ze het hebben gehad tot ze bloed laten prikken. Dan blijken ze het al een x gehad te hebben.

Juist kinderen nemen alles nu zo makkelijk over. Steken van alles in hun mond, handen enzo. Kussen met elkaar maar ook bv met volwassenen die ze kusjes geven.

Ziekte van pfeiffer | Kinderen.nl

is maar een optie.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Dank je, zie nu dat het ook veel milder kan verlopen. Ik sliep weken lang bijna de hele dag en was maandenlang ziek.

7. Sweetlakecity

wil uiteindelijk wel weten wat het misschien echt was. Sterkte :(

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik laat het je weten. Maak morgenochtend een afspraak en neem ook gelijk urine mee. Vandaag zat ze weer op 38.5

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    We zijn net bij de huisarts geweest. Ze hoorde wat op haar longen. Ze heeft een kuur van 3 dagen gekregen als dan de koorts niet weg is moeten we terug komen.

10. Sweetlakecity

ok succes! Laten we hopen dat dat het is.
    Sterkte.

11. Sweetlakecity

en merk je al verschil?

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja ze begon de dag erna gelijk enorm te hoesten. Het kwam los. En de koorts is weg. Ze is nog wel wat moe maar dat komt denk ik omdat zo lang ziek zijn aan haar energie gevreten heeft.

Deel Deze Pagina