Hij heeft dus zulke bolle voetjes (dikke voetjes) dat zijn wreef te hoog is. Hij is 8 maanden bijna en de crocjes zijn maat 21 (ze vielen klein, dus dit zou volgens de winkel maatje 20 moeten zijn). Hij heeft ruimte meer dan genoeg in de lengte, maar hmmm......zijn bolle voetjes komen dus niet ver genoeg in de schoen. Is het mogelijk om de crocs op te rekken denken jullie (tis een soort rubber he, veert weer terug?) en hoe dan? Staar me wezenloos naar de crocs, maar weet niet hoe ik ze kan laten passen (misschien kan het wel gewoon niet hoor, maar dacht doe toch een poging voor creatieve ideeen bij jullie)Ze zijn zo leuk!
Ik zou die dingen echt niet aantrekken bij een baby hoor! Vooral met deze leeftijd, hij gaat nu ontdekken en zijn benen en voeten verder gebruiken om te tijgeren/ kruipen/ optrekken en dat soort dingen. Laat zijn voetjes zo veel mogelijk bloot, en anders met sokjes of echte babyschoentjes aan. Die rubberen dingen zorgen alleen voor verknelling en zweetvoeten, echt niet aan te raden voor een baby.
Tis ook echt niet dat ze de hele dag aan zijn, maar heel kort, meer voor de sier. ik weet ook dat hij het beste met sokjes aan zit, en dat doet hij dan ook. Dus daar geen zorgen over, maar dat was mijn vraag ook niet.. Maar ik zou ze graag een keertje aanzien en dus staat mijn vraag nog hoe ik ze misschien opgerekt krijgt? Trouwens, onze zoon tijgert nog niet hoor, optrekken ook niet.
Nee oprekken doen ze niet. De echte niet, en de neppers zou ik al helemaal niet aandoen. Ze horen juist heel los te zitten, crocs, dus als ze niet passen, dan passen ze helaas echt niet!
Volgens mij is het ook niet op te rekken ... misschien als je er op loopt maar dat is dus nog verre van het geval. Maar ook al kun je ze oprekken ik denk dat ze dan toch niet echt lekker zullen zitten ... En ja wie ben ik om te zeggen dat dingen voor de sier aandoen wel erg ver gaat. Stel je zelf eens voor dat je met te krappe schoenen aan moet zitten! Dus ook ik zeg niet doen en ook niet proberen.
tuurlijk doe ik ze niet aan als ze niet passen. maar dat was mijn vraag dus niet. Topic kan denk ik wel op slot.
Hier komen ze ook niet in huis, afschuwelijk vind ik ze. Maar ik zou een kleintje van 8 maanden ook gewoon lekker in sokjes of blote voetjes laten. Dat voelt het allerlekkerst
Hier heeft mijn zoontje ook een hele hoge wreef. Hij kan ze dus jammer genoeg ook niet aan. Kreeg zijn voetje met geen mogelijk heid er in. Trouwens dat lukt met een heleboel schoentjes niet. Jammer maar de zomer staat voor de deur dus lekker blote voetjes, is ook schattig. Mijn oudst heeft wel van die neppers!! Zo leuk!!
Crocs kunnen niet opgerekt worden, de kans dat ze scheuren is erg groot dus wij raadde het nooit aan in de winkel.. Ze lopen wel uit naar verloop van tijd maar niet heel veel..
Gewoon dat bandje aan de achterkant goed oprekken. Daar kwam Julia ook niet tussendoor, tot ik dat bandje goed naar achteren trok. Toen zat het prima. En nee, het zijn geen geweldige schoenen, maar voor die paar keer...
Ik heb hier het probleem dat ze nog net iets te groot zijn dus uit gaan zodra meneer met zijn benen beweegt..erg jammer want ik vind ze dus echt heel leuk en stoer! Gelukkig maar dat smaken verschillen anders zouden onze kindjes er allemaal hetzelfde bij lopen..kun je dat hoe bandje niet over de voorkant trekken zodat er geen bandje aan de achterkant zit?