Hoi hoi Misschien dat iemand een idee heeft? Linde sliep al met 5 weken door van 23:00 tot 7:00. sinds een weekje wordt ze echter ineens klokslag 4:15/30 wakker. Ze wil dan haar speentje. Vervolgens blijf ik maar lopen om het speentje in haar mond te doen, met als gevolg dat ik tussen 4:30 en de voeding van 7:00 gewoon niet slaap. Ik heb echter niet het idee dat het honger is waardoor ze wakker word. Heb haar gisteravond met de laatste avondvoeding wel extra gegeven ( heeft ze ook opgedronken), maar ze werd weer wakker, nu rond 4:15. Avondvoeding verhogen heeft dus geen zin?! Lijkt wel alsof ze een klokje in zich heeft! Vind het best vervelend, vind het helemaal niet erg als ze toch weer 's nachts wat melk nodig heeft, want dan is het flesje geven en slapen, maar 2,5 uur lang ieder kwartier een speen terugstoppen vind ik wel erg vermoeiend. Wat vinden jullie? * haar toch vannacht rond 4:00/4:30 als ze komt een klein flesje aanbieden? * mijn man zei: haar om 3:00 wakker maken voor een luier verschonen, dan slaapt ze daarna misschien wel weer door tot 7:00 ( klokje doorbreken) Iemand anders een idee?? Of ervaring mee?
heee haha ik had je berichtje hier gezien, en toen op het tf gelezen, en toen dacht ik hee die ken ik. (Vi hier dus haha) Ik zou wel een flesje geven, Mart heeft altijd nog een fles tussen 4 en 5. T is dan maar zo denk ik dan. Hij is maar zo kort zo klein en hij zal het wel nodig hebben. Hij komt dan om de 4 uur daarna en krijgt tuasen 21.00 en 22.00 de laatste fles. En slaapt dan tot een uur of 4-5
He Vi Thanks! Ja, ik ga toch maar flesje aanbieden als ze wakker wordt, wie weet heeft ze een groeispurtje en heeft ze het even nodig. Maar hoop dat de luxe van doorslapen van 23:00 tot 7:00 gauw weer komt, haha Maarja, zo niet, dan niet! Dan komt het wel weer.