Mijn zoontje heeft al sinds ander half jaar last van pseudo kroep aanvallen. Het lijkt alleen steeds erger te worden! Bij elk hoestje die hij oploopt krijgt hij dus pseudo kroep! Afgelopen nacht weer. Gisteren begon hij met hoesten, ik kon al voorspellen dat hij vanacht weer een aanval zou krijgen. En ja hoor.. Tot 3 keer aan toe! Helemaal geen nachtrust gehad en na vanmorgen zijn laatste aanval zit hij nog na te hoesten. Ook krijgt hij voordat hij een aanval krijgt even koorts en trekt daarna weer weg! Nu zit hij ook op de peuterspeelzaal en doordat hij (vooral deze winter) veel ziek is geweest. Moet ik hem elke keer thuis houden. Wie herkend dit verhaal? En hoe lossen jullie dit op met school.. Brengen jullie je kind na een nacht aanvallen te hebben gehad gewoon naar school? Of laten jullie je kind liever thuis. Ben gewoon een beetje onzeker over het feit of ik er wel goed aan doe om hem elke keer thuis te houden?!
Hier 2 maanden geleden voor het eerst gehad.ik heb ze toen wel even dagje thuis gehouden. Meer omdat je er toch een nachtje spoken op heb zitten. Kon zij ook even dagje bij komen.