Bij de Etos zijn de luiers sinds kort vernieuwd. Ze zijn (volgens Etos) dunner en soepeler geworden. Wie heeft ze al geprobeerd voor je kindje? Is het inderdaad een verbetering? Ik heb die vorige verpakkingen (die toen groen waren) wel eens gehad (een paar jaar terug), maar dat vond ik maar dikke, stugge dingen. Komende week zijn de Etos luiers weer in de aanbieding (2 pakken voor 12,-). En ik zit er aan te denken om ze te kopen, omdat ik de Pampers de laatste tijd zo vind stinken.
Ik had een proef verpakking gehaald en ik heb nu een gewoon pak erbij gehaald. Ik vind ze erg fijn. Ik gebruik ook pampers maar afwisseld ook andere luiers. Wel vind ik de etos iets ruimer vallen maar dat kotm bij mij nu goed uit omdat mijn dochter eigenlijk maat 3,5 nodig heeft En ik vind 2 voor 12 erg goedkoop. Maar de pampers zijn ook in de aanbieding volgende week he?! 5 pakken voor 35! Dat is ook goedkoop!
Bij de Etos, op=op en alleen op de oude pakken (pampers krijgen een nieuwe verpakking heb ik begrepen?)
Ja die aanbieding voor Pampers bij de Etos 3 + 2 gratis heb ik ook op de mail gehad, daar staat bij, alleen de gestickerde pakken. Ik vroeg me al af wat dat betekent. Had nog niet gehoord dat Pampers een nieuwe verpakking krijgt. Dat is dan ook niet duur. Ik denk dat ik gewoon eens de Etos luiers probeer (voor overdag).
Nu weet ik dus waarom ik er verschil in vond qua dikte tussen nr 2 en nu nr 3. Ik had 2 probeer pakken, de nr 2 vond ik zo dik, die heb ik naar zolder gebonjourd. Weken later een nr 3 erg goedkoop kunnen kopen door een bon, en die is veel dunner. De luiers vallen iets groter als pampers, vind ik.
Mijn dochter krijgt al vanaf haar geboorte Etos luiers om haar billen en ze bevallen zeer goed. Voor de baby die nu komt ga ik ze weer gebruiken. Doen zeg ik dus .
Vindt ze super fijn. De kruidvat zijn veel stugger en ik vind Pampers ook stinkenl. Dus hier ETOS luiers tegenwoordig en bevallen erg goed
Ik vind ze prima! Ze voelen als ze nat zijn niet zo naar die "gel" waardoor ze ook niet stinken. Mn dochter kan er niet tegen, mn zoon wel.
Super luiers. Hadden (en hebben, afhankelijk van aanbiedingen) draagt mijn dochter etos of kruitvat luiers. (pampers vind ik stinken en te duur) Vind de verbetering ook echt een verbetering van de etos luiers. Soepel en absorberen goed. In de etos luiers is ze (nog) niet doorgelekt in de nacht.
Ja, ik vind de pampers tegenwoordig ook zo stinken, vandaar dat ik op zoek was naar andere luiers en de Etos hier in de buurt zit was ik benieuwd naar ervaringen. Tot nu toe al veel postieve ervaringen gelezen. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om naar de Etos te gaan, maar morgen of overmorgen ga ik ze kopen.
Ze zijn inderdaad soepeler en zachter en in eerste instantie leken ze mij prima. Ik gebruik ze nu 3 weken maar onze dochter is inmiddels een keer of 5 doorgelekt. Altijd na de nacht en echt super vol is dr luier dan ook weer niet. Grotere maat gehaald maar ook daar lekt ze mee. Ik maak op wat we hebben en dan ga ik weer terug naar de pamper budget luiers of we proberen de kruidvat luiers weer een keer.
ik vind ze wel fijn aanvoelen maar sem lekt er mee door snachts dus we houden het maar bij de kv luiers
Ik gebruikte altijd de Etos luiers. Alleen nu bij de nieuwe verpakking lekt ze soms ineens door s'nachts. Ook met een maat groter lekt ze door. Baal echt, want vond de Etos luiers ideaal! Vaak in de aanbieding, prima kwaliteit en de etos zit gelijk bij de Albert heijn waar ik altijd de boodschappen doe. Dus ik baal echt dat ze nu ineens doorlekt.
Wij hebben ook 2 pakken gehaald om te testen. Ik vind ze beter dan Pampers Baby-dry. De etos zijn wat luchtiger (de pampers hebben een kunstof laagje) en onze dochter heeft daarmee minder last van rode billetjes. Maar de Etos kan niet zoveel aan als de babydry, dus 's nachts doen we gewoon pampers. Je moet de zijkanten ook goed vastplakken, anders is de kans op doorlekken groot. Het is dat we een enorme voorraad (=3 megadozen + 2 Gigadozen) hebben ingeslagen van Pampers BabyDry maat 3, anders hebben we meer etos gekocht. Bij maat 4 zullen we wel meer etos kopen. De beste vinden we nog steeds pampers new-born. zacht, luchtig en neemt veel op. Helaas past die niet meer (en ze zijn heel duur)