Hoi meiden, Gisteren ben ik uiteten geweest. Ongeveer een uur nadat ik thuiskwam, begon ik mij enorm beroerd te voelen: misselijk, buikkramp, rillerig.. Ik kreeg toen ontzettende diarree en dat heb ik nog steeds. Ik ben dus bang dat ik iets verkeerds gegeten heb. (Mijn man heeft hetzelfde gegeten en hij heeft nergens last van). Dat dit voor mij vervelend is, tja daar kom ik wel overheen, maar kan het kwaad voor mijn kindje? (Ik ben ruim 37 wkn zwanger).
Dat klinkt als een voedselvergiftiging inderdaad. Erg vervelend! Voor zover ik kan vinden kan dit geen kwaad voor je kindje, maar blijf wel genoeg water drinken om uitdroging te voorkomen. Sterkte!
als jullie beide hetzelfde gegeten hebben en er was iets 'fout' zou je man het ook moeten hebben, maar als zwangere ben je msischien wel iets gevoeliger! Bij mij begon de bevalling nadat ik dus darmkrampen diarree had gekregen van de chinees de eerste x haha, dus wie weet
Het heerst ook zo'n buikvirusje. Hoeft niet perse van t eten te zijn. Voedselvergiftiging is echt wel heftig. Beterschap