Kan me heel goed indenken dat het absoluut niet te doen is om zo lang van elkaar te zijn gescheiden terwijl je zo dicht bij elkaar bent Maar wel heel fijn dat de oudste ondanks de bizarre situatie gewoon zijn examen gehaald heeft! Hopelijk hoef je nooit meer zo’n situatie mee te maken! Ik hoop ook echt dat het door de cola kwam, maar kan dan alleen niet plaatsen waar zijn eerste licht positieve test vandaan komt, want direct uit school had hij nog niet gedronken toen hij testte…. Alleen bij de test in de avond had hij een half uur ervoor een glas cola op. We wachten het maar af, maar begin goede hoop te krijgen dat het vals alarm is.
Mijn dochter heeft vandaag zo’n zelfde test, heel vaag tweede streepje. Ze werd wakker met een beetje keelpijn, dus voor de zekerheid een zelftest gedaan. Ik krijg hem lastig op de foto maar met het blote oog zie ik hem goed. Heb gelijk afspraak gemaakt bij de GGD voor vanmiddag. Hoop dat deze negatief is want mijn schoonouders zouden met kerst komen eten.
FlowFlex. Als ik de test nu bekijk moet ik nog meer staren, lijkt wel vervaagd. Maar dat vage lijntje stond er wel binnen een kwartier.
Kan idd alle kanten op, maar ik verwacht dat ie bij de ggd ook negatief gaat zijn. Ik maakte me ook flink druk, voor niks achteraf gezien. Ik zou dus nog niet van het ergste uitgaan. En wat je omschrijft van het vervagen van die steep was hier trouwens ook idem! Je kon na een uur haast niets meer zien terwijl binnen de 5min de lijn al zichtbaar was. Succes en hopelijk krijgen jullie ook goed nieuws zodat jullie plannen met kerst niet omgegooid hoeven te worden!
Ik hoop ook dat die van de ggd negatief geeft, maar toch vraag ik me dan af waar dat vage lijntje vandaan komt (ze had geen cola op, haha, dit was zelfs nog voor het ontbijt). Andere testen van dit merk gaven tot vorige week nog geen streepje, omowit! Heeft jouw zoontje nog klachten gekregen? Of heb je hem zelf nog getest?
Vriendin van mij haar dochter ook heel licht streepje. Ze was misselijk. En die was bij de ggd toch positief
Ze had een foto gestuurd. Ik dacht echt dat ie negatief zou zijn. Sorry nog meer stressen. Maar de meeste hier toch negatief. Ik duim voor je!
Dit was mijn negatieve test... Ik had ook binnen de tijd een heel zacht lijntje (in het echt beter te zien) met flowflex en die was negatief bij GGD! deze flowflex was wel positief