Knuffelen met je dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biene, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Knuffelen jullie vaak met je dreumes?

Mijn kleine binkie is nu 16 maanden en hij wilde nooit knuffelen. Sinds anderhalve maand krijgt hij fysiotherapie. (heeft moeite met het verwerken van aanrakingsprikkels en nog meer). We geven hem borsteltherapie (2 keer per dag) en een keer per twee weken gaan we naar de fysio, of ze komt hier thuis.

Vanavond toen hij zijn flesje melk bij me gedronken had draaide hij zich lekker tegen me aan en gingen zijn armpjes om mijn nek. Hij maakte er lieve geluidjes bij en je zag hem genieten. Ik nog meer want de tranen liepen over mijn wangen. Zo fijn dat hij dit nu weer uit zichzelf toelaat. Ik geniet er heerlijk van.

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heerlijk! Geniet ervan! :D

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier knuffelt ze eigenlijk alleen maar wanneer ze of heel erg moe is of ziek is :p Voor de rest is ze veel te druk overal mee om te knuffelen haha. Soms pak ik haar ff op en wil haar dan een knuffel geven, maar dan weet ze niet hoe hard ze zich los moet wurmen :p Hopelijk komt het knuffelen wel weer terug.. zo fijn die momentjes!

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn dochter knuffelt vaak alleen uit zichzelf. Op schoot even lekker vastpakken is ze veel te onrustig voor jammer genoeg.
    Maar uit zichzelf doet ze het gelukkig ook best vaak. Vooral als ik even weg ben geweest en thuiskom, dan krijg ik me toch een mega dikke knuffel. Heerlijk!
    En 's avonds voor het slapen gaan ligt ze vaak tegen me aan op schoot of als ze 's nachts wakker wordt. Vind ik zo heerlijk dat ik vaak even wat langer blijf zitten ;)

Kan me voorstellen dat het voor jou extra fijn is dat je zoontje nu echt ging knuffelen als hij dat eerder nooit kon/deed. Geniet er lekker van :)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wat een fijn moment !! Kan me goed voorstellen dat je er van genoten hebt,

Hier hebben wij echt 2 grote knuffelkontjes en zowel hun als papa en mama vinden het heerlijk

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Onze dochter is dan echt een knuffelbeertje. Sinds ze zich vrij door de kamer kan bewegen knuffelt ze ons echt regelmatig. Vooral nu ze loopt.
    Ze staat op, loopt naar 1 van ons toe, legt haar hoofd en armen op onze benen en blijft gewoon lekker zo hangen haha. Dan loopt ze naar de overkant, naar de andere persoon toe. En doet precies hetzelfde. Dit doet ze soms echt minutenlang achter elkaar. :p
    Ze knuffelt ook wanneer ze hard naar ons toe loopt, dan laat ze zich in onze armen vallen met een grote smile. Erg leuk.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dochter wilde dat ook nooit, zeker niet tot een jaar of 1,5. Veel te druk, alleen maar rennen, klimmen, op ontdekkingstocht... Zelfs als ze ziek was wilde ze niet ;)
    Na 1,5 jaar veranderde dat wel, fijn hoor! Als ze nu ziek is wil ze lekker tegen mij of papa aanhangen. Ze begon zelf met knuffelen, dan kwam ze naar me toe, omhelsde me stevig, zei "mmmm" en begon dan heel ongeduldig met de beentjes te trappelen omdat ze toch wel graag weer wilde spelen haha!
    De laatste dagen is ze weer heel knuffelig, ik vind het heerlijk, maar soms ook een beetje onwennig omdat ze meestal niet zo is. Dan pakt ze m'n gezicht, aait en trekt me daarna naar haar toe voor een knuffel, zo onwijs lief!!

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heerlijk, geniet ervan!

Hier wel een aanhankelijk meisje. Ze loopt sinds kort met steun en als ik dan op de grond zit komt ze naar me toe achter haar loopkarretje, of tijgert, en legt dan twee handen op mijn benen, duwt zich op en laat zich in mijn armen 'vallen'. Meestal om even aan mijn haar te trekken of mijn wimpers te bestuderen, maar toch erg aanhankelijk :D Als ze wil drinken is ze ook heel aanhankelijk, dan gaat ze echt in mijn armen liggen afwachten.

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Mijn dochter is een echte knuffelbeer, om de haverklap komt ze om een knuffel vragen. Heerlijk genieten en ik hoop dat ze dat nog heel lang blijft doen.
    Geniet van die momentjes!!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Knuffeltjes overvloedig, vooral smorgens uit bedje of na badje met afdrogen, pakt ze me vast en voel ik haar aanknijpen, of neusje neusje, ( oppassen voor kopstoot) heerlijk

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb ook een echte knuffelkont en geniet daar elke dag ook van. Ik kan me voorstellen dat je er even heel warm van word. Heerlijk dat geknuffel!

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn zoon is niet zo van het knuffelen. Kusjes geven ook niet :(
    Moet wel zeggen dat hij de laatste tijd wel enthousiast op me af komt gelopen als ik gehurkt zit en loopt hij heerlijk in mijn armen (of soms net voordat hij bij me is loopt hij opeens een andere kant op, de kleine grappenmaker:D). Maar echt knuffelen met armen om mijn nek doet hij niet.
    Hij wilde tot voor kort ook niet op schoot. Nu vind hij het leuk om samen een boekje te lezen dus dan komt hij wel eens op schoot zitten, daar ben ik al heel blij mee;)

13. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Hihihi... Dat gebeurd hier nu precies hetzelfde :D

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat lief! !

Ik heb t mijn dochter echt moeten leren hoor.
    Was absoluut niet aanhankelijk

Aaiii met dieren gaan doen en knuffelen met knuffels voor gaan doen
    Pikte ze snel op en vind t nu ook fijn om bij mensen te zitten

Maar echt armen om je heen? Nee wel bij d knuffels haha
    En kusjes doet ze wel echt komt ze ook 'brengen' en zegt mmmmm

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Charlene knuffelt ook vaak tussen door.:D:D
    En dex is ook een bink die de hele dag door kan knuffelen net als mama :D:D

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha ik was bang dat de mijne het niet was, maar als ik haar op een tafel neerzet op haar voeten, komt(valt) ze snel naar me toe en gaat kroelen en zegt: ahhhhh haha, zo schattig. Op de grond overigens ook.
    Bij papa doet ze het weer minder, maar alleen als ze echt moe is dan kan ze lekker tegen hem aanliggen.

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw! Ik kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt! Wat fijn dat hij het weer wilt!

Hier knuffelen we heel veel. Als hij s ochtends en s middags wakker wordt, als ie verdrietig is,voordat ie gaat slapen, als we tv kijken, als ik weg ga of thuis kom en tussendoor nog!
    Heerlijk vind ik het en zoon gelukkig ook, nog wel......

18. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Geniet ervan! Wat fijn dat hij het nu doet!

Hier heb ik een echte knuffelkont: dochter slaat regelmatig haar armen om mijn benen heen als ik sta of haar armen om mijn nek als ik haar opgetild heb of ze op schoot zit. Ze zegt daar dan ook altijd bij: aaaaaaah mama sooooo lief! Dan smelt ik helemaal.

19. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Jeetje leuk om al die ervaringen te lezen. En wat een verschil per kindje zeg.

20. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Mijn dochtertje is echt een knuffel. Die hangt zelfs aan mn been als ik aan het koken ben en dan knuffelt ze helemaal tegen me aan. Als ze mocht kiezen zou ze volgens mij amper wat anders doen dan knuffelen eten en slapen :D Maar ik kan er ook wel echt lekker van genieten.. voor je het weet is het voorbij!

Deel Deze Pagina