waar hebben jullie de slaapzakken van de kindjes vandaan? ik ben opzoek naar lekkere warme voor de winter niet al te duur. het word nu steeds kouder en bij ons boven is het als het echt koud is soms maar 12 graden dus moet echt lekker warm zijn met mouwen.
welke maat moet je dan hebben? Mijn kindje heeft nu ong. maat 62, moet ik dan een 60 of 80 nemen? Of is er ook 70???
prenatal, creme heel lekker dik en goed warm...mirza heeft ook mt 62...en draagt dus die van 70cm...nu nog zonder mouwen...met dekentje...
Wij hebben nooit een slaapzak gebruikt. Denk je dat een kindje daar aan moet wennen?? Wil er graag 1 kopen, maar moet geen drama worden
hij slaapt nu al in een slaapzak maar ben gewoon opzoek naar een lekkere warme omdat het heel koud kan zijn op zijn kamertje en hij moet het niet koud krijgen.
Ik heb er eentje van prenatal en de reserve komt van de wibra.. En ik heb er van mijn schoonzus een paar van de hema.. Normaal ligt ze alleen in slaapzak en als het heel koud is, leg ik er een deken op.. In de slaapzak kunnen ze de dekens niet zo goed eraf trappen (wel goed instoppen)..