Zoontje maar 25 gram aangekomen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Donutlover, 7 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Nee volgens niet tenminste ligt er dan weer aan welke je hebt. We kunnen niks anders dan afwachten helaas

    ‘Het verloop van de ziekten verschilt onderling enorm. Er zijn stofwisselingsziekten waarmee iemand normaal volwassen kan worden, indien men zich bijvoorbeeld aan het dieet houdt. Een aantal ziekten heeft zowel milde als ernstige vormen. Ook zijn er stofwisselingsziekten met een grillig verloop.

    Daarnaast heeft een heel aantal stofwisselingsziekten een progressief verloop. Dat betekent dat de klachten erger worden en de patiënt achteruitgaat. De ziekte kan ernstige beperkingen veroorzaken en soms zulke ernstige verschijnselen hebben, dat de patiënt vroegtijdig overlijdt.’
     
  2. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oke ik geef niet gauw advies maar lees nu al op pagina 1 foute uitspraken dus ga er toch even op in al weet ik dus niet hoe het nu gaat.

    Ik gaf mijn 2 jongens elke keer maar 1 borst, meer vonden zij niet nodig. Dit vanaf het begin om de 3 uur. Ze volgden daardoor een eigen lijntje qua groei volgens cb, net onder het gemiddelde maar dat maakt niet uit, het gaat om dat lijntje en daar horen geen rare afwijkingen in.
    Ze hebben een half jaar bv gehad en daarna fv, ze deden er niet heel veel anders op qua groei behalve dat er toen wat langer tussen de voedingen zat.
    Weet dat er voor volldig bv geven een andere groeicurve is. Cb werkt daar bij ons niet mee jammer genoeg maar moet je dan ff googlen.

    Verder dus alle adviezen van hier op een weegschaal leggen en bij twijfel gewoon een lk inschakelen want die heeft de kennis in huis.
     
  3. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    @Donutlover je hebt een ontzettend mooi kereltje! Ik duim voor je dat jullie snel een goede uitslag hebben en dat de extra calorieën wonderen doen!
     
  4. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    haha ik dacht al heb je verder wel gelezen haha maar ondertussen zijn we al heet wat stadia's verder met opnames, en krijgt Mias nog maar 1x borstvoeding per fles. De rest kunstvoeding met allerlei extra toevoegingen en heeft hij een sonde.
     
  5. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Thanks meis! Stiekem hoop ik nog steeds dat hij puur een boost nodig heeft ofzo
    Positief denken
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Was al aan het meelezen. Maar wauw wat heb jij een mooi jongetje zeg!!

    Weten ze al aan welke stofwisselingziekte(n) ze denken?

    Succes/sterkte de komende tijd!
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben ook verliefd! :) Wat een mooi kindje!
    Die sonde valt ook helemaal niet op, of het komt doordat ik zelf een kindje met sonde heb gehad bij wie ik het op een gegeven moment gewoon niet meer zag :)
     
  8. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik ben ook verliefd!!! Wat een knap ding!!

    Ik vind het ook niet opvallen en ik heb geen sonde kindje.
     
  9. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Sorry dan heb ik niks gezegd en wens ik je alleen maar heel veel sterkte met de onderzoeken etc.
     
  10. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Wat een mooie foto! Knap kereltje.
    En ik vind jullie nog steeds dappere doorzetters! Dikke knuffel voor jullie
     
  11. Roanna

    Roanna Bekend lid

    24 aug 2015
    848
    365
    63
    Wat een prachtige baby heb je! Hij heeft een heel sprekend gezichtje; mij viel de sonde ook niet op ;) Moest echt naar zijn ogen kijken.

    Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt. 'k kan me goed voorstellen dat je bv nu afbouwt, knap dat je het zolang hebt volgehouden met de zorg die je had!
     
  12. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Wat een droppie met een mooie bos haar heb je!

    Hopelijk had hij even een boost nodig. Hebben ze je een indicatie gegeven van hoe lang het duurt voordat ze meer weten?
     
  13. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik hoop volgende week of die wek daarna maar het kan ook zijn dat uit de eerste onderzoeken niks komt dan moeten ze weer verder kijken
     
  14. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Haha gelukkig maar moet zelf steeds nog ff wennen.

    Ja jammer he had t graag langer gedaan maar om nou de hele dag te kolven, flesjes te geven en daarna weer te voeden per sonde..... kost me echt veel tijd en energie ook trouwens haha
     
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

  16. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Lief dat je t vraagt
    M. Heeft een rot week gehad helaas. Was mega verkouden en door t slijm moest hij veel spugen.
    Daarna werd hij wat benauwd en dat heeft hem ook veel energie gekost. Hij is dus afgevallen maar hoeveel precies en wat daar de gevolgen van zijn horen we straks in het ziekenhuis
     
  17. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    He wat ontzettend vervelend. Wel een normale reden van afvallen in dit geval, maar dat kon hij er natuurlijk niet bij hebben.
    Beterschap in ieder geval en sterkte in het ziekenhuis!
     
  18. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina