Ik heb donderdag me intake bij de verloskundige. Kan ik dan me zoontje meenemen? Of denk je dat dat storend is?
Weet niet hoe oud hij is en hoe hij verder is? Hier ging zoon wel mee, ging lief spelen en had totaal niet door wat er gebeurde.
Ik heb mijn zoontje toen ook gewoon mee genomen hoor. Was toen ook ongeveer zou oud als jouw zoontje.
Wij hebben onze dochter (bijna 3) wel meegenomen. Ze hadden daar wat speelgoed dat ze zich kon vermaken.
Bedankt voor jullie snelle reactie. Mijn zoontje is erg makkelijk vooral als hij kan kruipen/spelen en ik weet dat dat daar kan. Dan neem ik hem gewoon mee! Dacht ik zelf ook al maar toch even fijn om te horen dat het 'normaal' is. Groetjes!
Zou hem lekker mee nemen hier ook gedaan en ging prima. Aan het einde was hij het zat maar ach dat mag maar een uur.
Ja hoor. Onze dochter is dan wel bijna 3, maar ze is ook mee geweest en er lag voor verschillende leeftijden speelgoed.
Hier vind de verloskundige het juist leuk om de toekomstige grote broer/zus te zien! Ze geven dan ook aan dat kinderen welkom zijn. Hierbij geven ze wel aan dat ze het liever niet hebben bij de echo's, dat duurt ook vaak te lang voor jonge kids...
Ja denk ook wel dat de verloskundige het leuk vind, ze heeft tenslotte meegeholpen om hem op de wereld te zetten en nog maar een jaar geleden, dat weet ze vast nog wel. Echo e.d. zou ik hem ook niet meenemen maar dat is bij ons ook niet bij de verloskundigenpraktijk.
Mijn dochter was ook mee 2 weken terug. Zit in hetzelfde team voor de verloskundige ook wel leuk om te zien. Ze was mooi aan het spelen
Bedankt allemaal!! Wat grappig dit. Natuurlijk is ons ook verteld dat het een meisje is. Ik was er alleen meer dan 100% van overtuigd dat het een jongen zou zijn. En tijdens de echo hield mevrouw heel lang de beentjes bij elkaar dus hadden we het bijna niet gezien. Ik denk steeds 'straks heeft het piemeltje verstopt gezeten'. Niet dat dat erg is, maar dan heb ik allemaal rosé voor niks . Een collega van mijn heeft dat ooit eek keer gehad namelijk!! Maar leuk jullie reacties! Bedankt!
Hier ook dochter mee genomen naar de intake. Heeft zich ook prima vermaakt met het speelgoed dat ze daar hebben. Neem dochter inderdaad niet mee naar echo's, maar straks met controles gaat ze ook gewoon mee hoor. Kan moeilijk steeds oppas regelen