Welke luiers nemen het meeste vocht op?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Valora, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valora

Valora Niet meer actief

Wij gebruiken al tijden de kruidvat luiers voor mijn zoon, maar die blijken niet meer goed genoeg. Hij drinkt veel, heel veel, en lekt nu constant door. 's Nachts, overdag na nog geen 2 uur...

Welke luiers zijn het best absorberend?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ook benieuwd. Net terug van vakantie, daar kruidvatluiers gekocht, prima.
    Maar ook geregeld helemaal nat. Maar dit gebeurt ook weleens met de pampers. Zoon drinkt ook hele plonzen met t warme weer.
    Overdag bijna nooit lekkage, houd t goed in de gaten zelf,maar s nachts...

3. Mamoon

Mamoon Lid

21 jun 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier pampers baby dry, overdag gaat het prima maar ook 's nachts steeds nat. Heb ook kruidvat luiers gehad, maar daarbij was hij nog sneller nat. Pampers voor mij dus wel beter, maar nog niet super...
    Vraag me af of een maat groter een oplossing is? Hij is 11,5 kilo en draagt maat 4.

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ze gewoon een maat groter nemen als ik jou was. Voor snacht heb je ook nog maat 7 en 8 luierbroekjes. Ik weet niet welke maat je zoontje nu heeft maar ikzou gewoon een maatje omhoog gaan.

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Maatje omhoog gaan! Was hier altijd de oplossing bij doorlekken

6. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.024
    286
    83
    Vrouw
    Van pampers heb je ook maat 4+, is dezelfde maat maar met een extra absorptielaag. Werkt bij ons perfect. Een echte maat groter, dus naar 5 is echt nog te groot, dan sluit hij niet mooi in de liezen. Hangt natuurlijk ook een beetje van de bouw van je kindje af.

7. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd 4+ pakken....van Pampers was hier ook de oplossing sinds dien geen doorlekken snachts meer...:)

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Wij hebben 4+ van Pampers en nog lekt ze door. Ze drinkt s nachts sinds 2 weken niet meer dat scheelt wel, maar overdag is het nog geregeld raak.

9. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat lekt hier ook snel door. Oplossing : overdag Kruidvat en in de nacht Pampers. En misschien ietsje minder drinken geven? Als ik m'n zoontje van 21 maanden 2 volle bekers geef in een uur dan drinkt hij ze allebei ook op. Dit kan misschien ook iets minder..

10. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Kruidvat heeft ook 4+. Toen de lekkage bij 4 begon over gestapt en nooit geen problemen meer.

11. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Ik gebruik overdag Etos merk en in de nachten Pampers 4+
    Werkt hier prima!
    Voorheen altijd 4 gebruikt maar hij lekte door.
    Nu dus niet meer!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Aldi! Superluiers!

13. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier overdag die van de Jumbo en 's nachts Pampers Baby dry. Active fit liep over ;)

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn meisje lekte met Pampers ook regelmatig door. Met Etos 4+ nergens problemen mee. Ook Jumbo 4+ zijn goed!

15. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Het zou ook nog aan de romper kunnen liggen, 's nachts plassen ze natuurlijk erg veel, waardoor de luier helemaal 'opzwelt'. Een romper die overdag nog net goed zit, kan 's nachts door het vele plassen net ff te strak gaan zitten, waardoor de luier niet voldoende kan opnemen en het dus ook gaat lekken.
    Heeft hier al een paar x geholpen om in de nacht een romper 1 maatje groter aan te trekken.
    Anders inderdaad een + variant luier nemen, die absorberen meer.

Deel Deze Pagina