Hoi dames, ik heb een vraagje bij mijn dochter op school heersen de waterpokken, nu zijn mijn beide kids de afgelopen dagen wat hangerig wat warm..echt alsof ze de griep krijgen zeg maar.. En gisteravond heeft onze jongste overgegeven, Kan dit een voorteken zijn van de waterpokken? en zo ja waar moet ik dan op letten? groetjes
Het kan beginnen met koorts en overgeven (mijn oudste met 2 jaar), maar kan ook beginnen met pokken (mijn jongste met 4 jaar). Waar je op moet letten, tja, je ziet vanzelf de pokken komen . Verder de standaard dingen als ze het hebben, je hebt spul wat je bij de apotheek kan kopen, maar een havermoutbad is ook goed.
oke, dank je wel, hij heeft vandaag nog niet overgeven, maar nog wel koorts, dus ik wacht het dan wel gewoon af
Hier de waterpokken, zondag hangerig, moe en wat verhoging. Maandagochtend overgeven daarna weer fit. Dinsdag grauw zien/ witjes hangerig en moe. Woensdag eerste waterpokken en vandaag lijkt het wel alsof wanneer je even je ogen dicht doet, er een pok bij zit. Vannacht verhoging en gesprongen waterpokken bij geslacht wat pijn deed. Hier wisselt het, ene moment fit en opgewekt andere moment weer warm en hangerig. Jouw verhaal klinkt precies als bij mijn zoontje.
@cato jaa precies, vandaag drinkt hij gewoon eet wat niet meer gespuugd.. ik ga hem in de gaten houden..
Hier begon t ook met verkouden, verhoging, minder eten etc. Toen kreeg ze een pok in dr lies. Die heeft er een dagen gezeten en toen ineens zat ze helemaal onder. Toen was de verkoudheid en verhoging ook weg.