Zoontje moest meteen naar ziekenhuis, dus taxi, word dit vergoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    SEH is hier gelukkig wel gratis, net als de huisartsenpost...

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi, geloof dat wij het over hetzelfde ziekenhuis hebben in dit geval :D

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Een redelijk nieuw ziekenhuis :D

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ja hihi..
    Wij zijn geregeld bij de hap geweest.. Eerste keren gewoon de garage in.. Maar steeds stress of ie niet dicht ging.. Bij de derde of vierde keer had ik blijkbaar ineens het licht gezien, heee voor de HAP mag je daar parkeren :)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja ik vroeg de eerste keer ook, kan ik hem dan in de personeelsgarage zetten en toen zeiden ze: nee je mag hem gewoon daar neerzetten. Met de bevalling ook enzo. Super handig.

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Klopt. Maar ik kon op dat moment niet meer wijzigen en in het nieuwe jaar moesten er nog maar 3 zelf betaald worden dus dat was de moeite niet meer.

Nu word het vanuit basisverzekering vergoed dus heb ik geen dure zorgverzekering nodig.

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Een paar jaar terug werd dit wel vergoed vanuit de zorgverzekering maar dan heb ik het over 6 jr geleden. Ik was alleenstaand en geen auto en moest ook een keer met spoed met mijn dochter naar het zkh, dit werd wel vergoed. Ik zat toen bij PWZ achmea maar dat bestaat geloof ik al niet meer. Ondertussen zullen ze dat ook wel wegbeknibbeld hebben.

8. Ga jij soms in Tiel dan, daar parkeert iedereen in de woonwijk

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt....Nog wel gratis.

Mijn vader werkt daar in het ziekenhuis en het personeel mag met ingang van volgende maand daar niet meer parkeren. Moeten een eind verderop parkeren, zodat er meer plek vrijkomt voor patienten en bezoekers.

Vanaf volgend jaar maart is het ook de bedoeling dat betaald parkeren ingevoerd wordt bij het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen.

Deel Deze Pagina