hoi allemaal, Van de week waren we bij iemand op visite die een kinderkeukentje had. Ons meisje vond het prachtig en heeft er de hele middag mee zitten spelen. Nu ben ik uiteraard gelijk gaan googlen en heb een heel gaaf houten keukentje gevonden en wil deze heel graag voor mijn meisje voor de kerst kopen. Aleen hij is wel 150 euro!! en bij alle keukentjes staat vanaf 3 jaar. Maar zover ik kan zien zitten er echt geen kleine dingen bij. dus wat denken jullie doen of toch nog ff wachten?
wij gaan er ook een bestellen voor de kerst hoor. Eventuele kleine dingen leg ik weg tot ze beseft dat niet alles geproeft hoeft te worden
Kan best hoor! Mijn dochter kreeg het keukentje met haar 2de verjaardag maar ook de oppas kinderen tussen de 9 maanden en 6 jaar spelen er graag mee. Wij hebben het ikea keukentje en daar zit in elk geval niets kleins bij. Kijk wel even naar de hoogte van je uitgezochte keuken! Die van ikea heeft 3 hoogtes en hier staat hij op zijn laagst mijn dochter kon daar met 2 jaar goed bij (ze is klein).
Mij dochter van 21 mnd heeft ook al een paar maanden een keukentje. Heb alleen wel het overdeurtje eruit gehaald, want daar gaat ze nu nog op zitten. Als ze wat ouder is en wat minder ruig en onhandig, plaats ik hem er weer in. Die van haar is overigens plastic. Hier wordt ie veel gebruikt!!
ik heb er zelf geen een voor mn dochter ivm te weinig ruimte ervoor. maar mn nichtje van 2 heeft er wel een een leuke houten van de ikea.ik dacht dat die goedkoper waren (100,-) en zij speelt er graag mee....en die van mij ook als we daar zijn. mn nichtje is afgelopen maand 2 geworden,maar had m denk ik n mnd of 4 ervoor al denk ik.
soms heeft de gamma/ praxis of een andere doe zaak keukentjes en veel goedkoper. Die van ons komt van de V&D toen er prijzencircus was. Als jij denkt dat hij leuk is voor je dochter lekker doen!
Ja een keukentje is zeker leuk op die leeftijd. Maar 150 euro vind ik persoonlijk wel veel geld en weet je zeker of dat keukentje tegen een stootje kan (ws daarom 3+). Hier staat al het tweede keukentje. Mijn zoontje is erg hardhandig en drukt de ovendeur door het scharnierpunt heen, klimt er bovenop, kruipt erin. Dus het eerste keukentje was aan vervanging toe. Nu heb ik een houten keukenblok via marktplaats gekocht. Een hele stevige, degelijke keuken. Deze overleeft het wél.
hier is ie goedkoper: KidKraft - 53195 Kidkraft kinderkeuken Pink Wooden Kitchen Ikzelf vind deze heel gaaf, maar veel te duur... KidKraft - 53160 Kidkraft KinderKeuken Roze Pink Retro Kitchen
Ja hoor hier is onze dochter grote fan van haar keukentje! Helemaal leuk om haar in de pan te zien roeren!!
Mijn zoontje heeft ook voor Sinterklaas het houten keukentje van Ikea gekregen. Hij vind het echt helemaal geweldig! Kan dus prima op deze leeftijd.
Bart Smit heeft plastic keukentjes voor kinderen vafa 18 mnd en die zijn rond de 30 euro. Misschien is dat iets voor jullie!
Ons moppie heeft er een gekregen van de Sint. Een kunsstoffen. Ze speelt er heel erg veel mee. Ze heeft er een mandje fruit bij en daar sjouwt ze ook flink mee rond. Ik vind 150 euro alleen wel veel om uit te geven aan een keukentje. Voor heel wat minder heb je ook mooie.
Wij hebben pasgeleden ook een houten keukentje besteld via duke toys, zijn 4 losse delen, ook los te bestellen. Kostte ongeveer 200 euro, wel prijzig, maar ook heel stevig. Onze dochter is er weg van. Deze hebben ze ook bij mijn man op het kinderdagverblijf, wordt intensief gebruikt en kan dus zeker wel tegen een stootje. Zal er een foto bij plaatsen. Groetjes Nathalie