Je bent van harte welkom Duufke! Spannende tijd. Wij hadden ook zoiets van, we zien wel. Maar dat was met 2 weken al, het is zo, haha!
Dankje Phyllis! Als ik weer zo'n zelfde zwangerschap heb ben ik de kilo's heel snel kwijt, haha! Was 19kg afgevallen, kon ik ook wel hebben, maar het is wel jammer om van 6 tm 40wk over te geven. Wel een kindje van 4635gr dus hij is gelukkig niets tekort gekomen. En welkom Duufke, hoop voor jullie dat het gauw raak is!
Welkom Duufke! Bah Deba, dat is helemaal niet fijn. Inderdaad wat een gewicht zeg.. Hij heeft gewoon al jouw voeding opgegeten! Ik hoop toch voor je dat je zwangerschap niet weer hetzelfde is hoor.. beetje kunnen genieten is ook wel fijn Nou Rian, er is bijna niets te zien op de foto dus het zal wel niet zo zijn..
Ha meiden, Ik heb ook een positieve test!!! Kan mijn geluk niet op! Hopelijk blijft dit kleintje wel veilig zitten... xx
Ik zie wel wat op de foto, maar lijkt vooral aan de onderkant... was het binnen de tijd? Ik zou ook een andere test doen, Kv2v5 is de laatste tijd vaker vals postief dus ben zelf overgestapt naar Action
Jammer van de onduidelijke test Phyllis, ik zou inderdaad ook even een nieuwe doen. Spannend! Arr, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd Arr! Super fijn.. Patruusje, was binnen 2 min. zichtbaar.. maar inderdaad erg vaag! Deba, ik heb net een nieuwe gehaald van clearblue maar ze zei wel dat het misschien beter was om hem morgen te doen.. maar ik ben nogal heeeeel ongeduldig als het daar op aankomt. Ik ga er zelf wel vanuit dat het vast niet zo is.
Oke.. de ongeduldige ik heeft natuurlijk toch de clearblue test gedaan! Nu is wel mijn vraag of het niet nog een vroege miskraam kan worden? Aangezien ik helemaal geen idee heb van wanneer mijn NOD dag is. Zie hier de test! Echt heel gek.. Nooit verwacht!
Oeh wow! Gefeliciteerd. Ik denk dat je daar niet vanuit moet gaan, clearblue test pas positief als je best hoog HCG heb vergeleken bij andere testen geloof ik. En als hij zegt dat je zwanger ben zou ik daar maar vanuit gaan. Hopen op een plakkerd!
Twijfels, twijfels.. Gewoon beginnen en doorgaan met gewoon gezond eten en bewegen of toch eerst een paar maanden volle bak lijnen en sporten.. Voor het zelfde geld duurt het weer 8 maanden voor het raak is. Ik wil zo graag en ML ook. Lijkt me ook zo leuk voor J. een broertje of zusje om mee te spelen.
Waaauw!!!! Arr en Phyllis, gefeliciteerd!! Leuk, weer 2 erbij. Gaat hard hier. Hahaha. Deba, gewoon beginnen! Ik wou eigenlijk ook eerst nog wat kilo's kwijt. Maja, nu heb ik zoiets van, gewoon gezond eten... en de rest komt dan volgend jaar wel . M'n eetlust is sowieso minimaal. Haha.. Heb nu een buik alsof ik 4 maand zwanger ben. Zooooo opgezet.
Dat roept ML indd ook. Ik ben nooit meer met de pil begonnen na mijn zwangerschap dus gelukkig hoef ik dit keer niet te ontpillen. Ik denk dat ik uit onzekerheid die paar maanden wilde wachten. Ben zo'n ontzettende twijfelkont.. Denk dat ik het ga doen, net mn ei gehad dus helaas is deze maand verkeken. Volgende maand dan maar 😊 .
Hier op naar ronde 4 Blegh blegh blegh.....even stevige baaldag hier! Hoe gaat het met jou meis? Voel je je goed?
Ooh balen Samsie. Dan mag je gerust balen! Hier gaat het wel goed, met vlagen misselijk, dan wat eten en is het weer goed. Alleen zeeeere borsten, poh! Nog 2 nachtjes tot de echo! Spannend!
Zo zeg... weer een paar positieve testjes zie ik! Hier nog 5 dagen wachten. Gisteren met vl geknutseld... nadat ik ff in de douche stapte om me te wassen zat er bloed bij. Meteen na de daad zal ik maar zeggen. De vorige keer ook al. Dit had ik ook toen ik de vorige keer net zwanger was. Dus ben benieuwd! Iemand hier nog meer last van gehad?