Ja me . Ik reageer soms ook even hier. Ben net alleen een week weg geweest. Heb in het sept groepje ook heel even meegepraat, maar het ging toen zo snel haha. Wat een mooie echo Rian. Ik mag vrijdag en ben zo zenuwachtig. Gefeliciteerd nieuwe zwangere!
Ik snap btw ook helemaal niets van dat FF. Ik heb mn ei gecheckt aan de hand van mn slijm en baarmoedermond!
Nog meiden getest?? Hier de hele dag beroerd geweest, blegh.... En ik word depri van het weeeeer. Laat de zon maar weer komen!
Morgen rian.... haha. Ik wil naar buiten, hardlopen. Maar nul energie. En die misselijkheid. Bah. maar tis voor een goed doel.
Goedemorgen! Gister was mijn NOD, maar nog geen tekenen van ongi. Normaal 1-2 dagen van te voren hoofdpijn.. als er vrijdag nog niets is ga ik testen.
spannend! Ik vond het al moeilijk om te wachten tot NOD. Jij gaat er nog eens overheen. Knap hoor! Ik heb 1 dag na NOD getest.
Omdat ik er van uit ga dat ik niet zwanger ben. We hebben pas halverwege de periode besloten om er voor te gaan, toen was volgens mij mijn ei al lang en breed geweest. Vorige keer duurde het 8 maanden voordat ik zwanger was, na 1,5 jaar ontpillen dus ben gewend aan iets langere/wisselende cyclussen. Ik werd er toen een beetje verdrietig van, dus wil nu liefst zo luchtig mogelijk erover denken, al slaat dat natuurlijk nergens op, ik wil het mega graag! Kortom: beetje zelfbescherming denk ik, om teleurstelling te verminderen..
Bij fertilityfriend vul ik ook mijn baarmoederstand en cervixslijm in niet alleen temperatuur. Zo kan FF echt een goede indicatie geven ik vind het wel prettig hihi. DeBa; wat spannend!! Ik snap de zelfbescherming, maar ik had idd ook al 60 testen gedaan of zo xD. Zo erg ben ik. Hihi. Ik duim iig voor je Mijn eitje komt er bijna aan, yippie . Testjes worden goed donkerder. Nu hopen op een normale luteale fase (of gewoon baby in mijn buik en helemaaaal niet ongesteld worden liever dat. Please. )
Jullie moeten dus aan de klus Bubbly! Hopelijk heb jij over een paar weken een positieve test in je handen, ik duim er voor! En bedankt.. moet eerlijk zeggen, vandaag nog steeds geen hoofdpijn en geen verdere ongi tekenen, wordt nu ook wel ongeduldig, misschien test ik morgen ochtend...
Jaaaa, morgenochtend testen. Hihi. Ik hoop het echt voor je! Haha, ja mijn man en ik moeten het eens even goed gezellig gaan maken idd . Argh, ik hoop echt dat ik snel zwanger mag raken (maar dat hopen we allemaal )
Spannend DeBa! Gewoon morgen testen . Oehh, aan de slag Bubbly!! . @Marievs, jij had morgen je echo toch? Spannundddd. Hoelaat?
Deba, testen!! Ik ben benieuwd.. succes Bubbly, klussen geblazen dan! Heel veel plezier en hopen op een super resultaat. Marievs, heel veel succes en plezier morgen met je echo! Spannend hoor. Rian, ben je erg veel misselijk of met vlagen? Is het verder wel te doen met de kleine man thuis? Hoe gaat het verder met de zwangere dames? Veel last van kwaaltjes of valt dat wel mee? Maandag heb ik me eerste echo. Ik hoop zo dat ze al een hartje kunnen zien maar ben dr bang voor!
Oh spannendddd Marievs en Phillys, bijna echo! Dus ik hoop hier een prachtige echo te zien morgen van Marievs en maandag van Phillys! Hihi, ja we gaan ons best doen
Ik ga met je mee hopen Bubbly! Klopt Rian. Om tien uur al. Het voelt een beetje dubbel. Zie er heel erg tegenop, maar heb er ook heel veel zin in. Sinds de geboorte van mijn dochter kijk ik hier al naar uit. Wil er nu nog meer van gaan genieten dan bij mn dochter. Hoop dat wij samen een goede echo hebben Phillys. Waarom ben je er bang voor? Ik ook wel een beetje hoor, maar ik houd moed zolang ik niet bloed. Anders lukt het me niet om te genieten. Kwaaltjes..... Hou op haha. Misselijk, moe, bandenpijn (en alles wat nog meer pijn kan doen down under), met vlagen last van mn borsten, weinig kunnen eten qua soorten voedsel, drinken is een drama (kom met moeite aan de 1 a 1,5 liter), alles stinkt en ruikt sterk haha. Oh en savonds heb ik al best een buikje en zitten mn broeken niet meer lekker. Hoever ben jij eigenlijk Phillys? Heb je de verjaardag van je dochter nog gevierd?
Mijn menstruatie is weer afgelopen.... dus weer vol goede moed aan de klus! Nu gaan we het doen met ovulatiestrips... ben benieuwd!
Dankje Bubbly, ik hoop het ook! Succes anoniempje! Hopelijk een mooie cyclus. Marievs, dat is het probleem. Ik heb echt geen idee wanneer mijn eisprong of uberhaupt een cyclus was. De laatste keer ongesteld was denk ik in mei (zolang ben ik echt niet zwanger hoor ) ik denk dat ik maandag of 6 weken ben of net niet. Maar zo spannend vond ik het de vorige keer echt niet. Door de behandeling in het zkh wist ik precies alles en was ik ook helemaal niet bang. Nu ben ik als de dood dat het niet goed zit of dat er nog geen hartje te zien is (niet heel erg als dat nog gewoon komt). Ik ben er niet contstant mee bezig maar wel als ik er aan denk dat ik er maandag heen ga! Ik hoop dat jou echo mooi is en dat er een prachtig hartje klopt!