Nou, helaas.. De test was negatief (kv2v5). Nog steeds geen ongi tekenen maargoed, kwestie van tijd denk ik.
Balen Deba! Hoe ver zit jij secretangel??? Hier een goede echo gehad. Kloppend hartje, dooierzakje en de termijn was 6.5/6.6. Ze kon het nu nog niet heel goed meten, maar dit klopt met wat ik denk. Ik denk dat ik mn eisprong namelijk een dag later heb gehad, dus zou ik 6.5 zijn. Over 3 weken mag ik weer! Ben zo dankbaar en blij.
Hier gister ook een mooie echo gehad... 9 wkn en 4 dgn vandaag, op 9 september de termijn echo. Misschien is er dan al stiekum een nubje te zien zodat we een gokje naar het geslacht kunnen doen
Jammer DeBa! Maar wie weet! Bijna Bubbly!! Wat fijn Marievs!! . Patruusje, yeahh! Ik heb 4 september de termijnecho. Daarna op vakantie. Dus mooi vroeg!
Oh en Phillys, met vlagen misselijk. Vooral sochtends. Maar zodra ik wat eet is het weg. Moet met regelmaat wat eten. Ik ben wel blij dat meneer mog 2x slaapt, kan ik mooi wat bijtanken als ik vrij ben. Nu is m'n broer met m aan het fietsen! Ook wel ff fijn
Yo go girl...... pff die misselijkheid. Vanochtend drie keer overgegeven. Alleen maar gal. Bah. Gister kwam mn brood er ook al uit. Maar tis voor een goed doel. Gestart met mvm. Echt een bagger test. Tis maar goed dat ik een echo had gister, anders zat ik nu in de stress.
Ahw marievs. Ik had toen met mvm ook een hele lichte test. Had hem weg gegooid, maakte me zo'n zorgen erdoor. Uiteindelijk was er niks aan de hand. iig Genoeg hcg in je bloed ... 3x overgeven is veel . Hopelijk gaat het vanmiddag beter!
Haha, ja ik wilde hem ook bijna weggooien! Was best kwaad eigenlijk. Maar net wat je zegt: er is niets aan de hand. Had sochtends nog een geweldige echo. En ik lees ook dat na 6 weken je hcg te hoog is voor de testen! En dit was met 6.6. Dus ja. daarnaast was het ook met lichte urine. Ze belde of ze nu kon komen. Was net naar de wc geweest :s. Haha. Dus allemaal factoren die niet meewerken. Wanneer is nu je NOD??
Ja, ik was ook rond dat termijn ^^ enne ja, dus dat is waarschijnlijk de oorzaak geweest idd. Mijn nod, goede vraag! Mijn luteale fase voor zwangerschap was 10-11 dagen en was de eerste ronde dat we er echt voor gingen zwanger (de maand ervoor observeren). Nu had ik vorige maand mijn eerste eisprong en eerste menstruatie weer gehad sinds Taylor er is. Ik geef nog borstvoeding, dus duurde even voordat ik weer vruchtbaar was .. Op 5DPO werd ik weer ongesteld, dus dat was niet zo grappig. Nu is het normaal dat je eerste cyclus met borstvoeding meestal nergens op slaat (en het hielp vast ook niet dat Taylor 4 kiezen kreeg en heel de dag en nacht aan de borst hing xD). Dusse, geen idee. Ik hoop zoooooo dat ik nu een normale luteale fase heb zodat een eventueel bevrucht eitje zich in kan nestelen
Oei, wat fijn zeg nog bv. Mn dochter is zelf gestopt in juli. Mis het soms wel hoor. HEt is zo makkelijk. Hopelijk wordt je LF langer. Misschien granaatappelsap drinken na de eisprong? Ik was 4 weken na de bevalling alweer ongesteld. de 1e maanden was ook een rommeltje, maar sinds dit jaar weer regelmatig. Hopelijk is het voor jou ook weer regelmatig. Wel lekker dat je nu pas ongesteld bent geworden zeg! Fijn dat ik herkenning heb zeg met die test! Je schrikt je echt..... wilde vanochtend nog een test doen, maar heb me ingehouden. Vooral door die misselijkheid! En ook door die goede echo. Het zou wel heel raar zijn dat als je sochtends een goede echo hebt met een mooi kloppend hartje en dan een paar uur later een lichtere test! Oke, het kan nog gestopt zijn hoor als ik over 3 weken weer een echo heb, maar zolang ik geen bloed heb en me misselijk blijf voelen...... (en toch maakt het me onzeker )
NEt toch nog ff getest. Maakte me best zorgen. En nu is het streepje weer mooi. Geen knaller, maar het is ook middag he! maar wel het dubbele van die van gister. En eht is een ook testpoint en geen kv. Ben nu toch weer gerustgesteld! Haha. Wat een muts ben ik ook zeg. En het streepje kwam gelijk mee toen de urine langs liep zeg maar.
Zie hier het verschil met gister en net! Als ik deze vanochtend had gedaan..... haha. Nu stop ik en ga ik genieten!
Succes Bubbly! Balen van de misselijkheid Marievs, wel fijn dat je een goed testte had, ben je nu hopelijk gerustgesteld. Hier nog steeds in geen velden of wegen een ongesteldheid te bekennen, snap er niks van..
Ooh jee Marievs! Vervelend die misselijkheid he.. Ik heb gelukkig nog niet hoeven spugen. Haha. Maar bij m'n zoontje begon het ergste pas met 12 weken. Dus alles kan nog... En gets die onzekerheid, kan me voorstellen na een lichtere test, maar de misselijkheid en de echo zeggen genoeg toch! .
Oh Rian, fijn dat je nog niet echt super misselijk bent! Hopelijk komt dat ook niet pas na de 12 weken! Jakkes. Marievs, gelukkig heb je nog goed getest, een hele mooie echo gehad! Dus lekker gaan genieten nu! Super fijn Hopelijk gaat de misselijkheid snel weg! Deba, wat gek. Ik had altijd als ik niet zwanger was en ik deed een test werd ik een paar uur later ongesteld (als ik overtijd was met de behandelingen) als je een erg regelmatige cyclus hebt is dit wel een beetje vreemd. Heb je in de tussentijd nog een keer getest? Heel veel succes bubbly met wachten!