Echt Rian? Toen pas? Pfff.... Of Toen nog kan ik beter zeggen.... Haha. Hier hield het 9 mnd aan waarvan de 1e 20-22 weken met overgeven. Daarna kon ik nog veel etenswaren niet verdragen. Ja, voelde me gister en eergister echt onzeker. Nu gelukkig niet meer. Door die 2e test die veel donkerder is en je leest vaker dat mvm na 7 weken niet meer zo donker zijn. Dus gaan we daar maar van uit. En die echo he! Die was geweldig. Dus ja. Wat wil een mens nog meer . Vanochtend ook weer boven de pot gehangen. Wij zijn echt vriendjes geworden. Hoe gat het verder met jouw kwaaltjes Rian? Nog bijgekomen? En hoe is het met jou Phillys? Bubbly..... heb je het al gezellig gemaakt? Deba al wat gespot? Of nog steeds niet?
Toen was ik van week 7 tm 10 erg misselijk. En van 12 tot 17.. Ik had niet mogen zeggen dat ik nog niet had gespuugd.. Blegh. Net ook geknuffeld met de wc-pot. Was even vergeten hoe naar dat was, bah!! Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Nee, nog steeds niks.. Was gister ochtend heel even misselijk toen ik uit bed wilde stappen, daarna niet meer. Verder lust ik alles en heb ik geen andere gekkigheden. Ik snap er echt geen drol van. Ik ga aan het werk tot 23.15u, hopelijk leid dat mij een beetje af. Fijne dag meiden!
Haha, ja Marievs zo was mijn MvM test precies ook! Ah wat naar van al die misselijkheid! Gelukkig voor een goed doel, maar ik herinner het me ook nog erg goed. Bij mij was het na een week of 12-13 over en toen kwam het terug in het laatste trimester ... heb maar 2x overgegeven, verder bleef ik altijd precies op dat randje hangen (ook naar). Ben benieuwd hoe het zal zijn bij een volgende keer. Vandaag 1DPO ... zo gek he, voordat ik zwanger was van mijn zoontje voelde ik nauwelijks iets van mijn eisprong. Nu wordt mijn ovutest gewoon echt bevestigd met later mega erge steken in mijn rug en buik (gisteren dus). Vorige maand had ik dat ook. Jullie temperaturen allemaal niet he? Mijn temp is iig mega goed gestegen vandaag, super blij. Hopelijk blijft hij hoog en wordt ik strakjes niet ongesteld.
Oh dat spugen is echt naar! Gelukkig maar een paar keer gehad, maar wel vaak op het randje. Dat je bijna hoopt dat je gaat spugen zodat je eraf bent. Je kaartje ziet er goed uit Bubbly! Wat naar dat je zo onzeker werd van de mvm test. Fijn dat je echo goed was. Ik zit tussen de 6 en 10 dpo. Heb ik nu aan een kant ineens last van mijn borst. Krijg het gelijk op mijn heupen. Zou het? Of zou ik gewoon verkeerd gelegen hebben. Pfff wachtbankje is vervelend.
Succes secretangel! Mijn echo was mwah.. ik word er erg onzeker van. Ze zag alleen een vruchtzak en dooierzakje en het was miniscuul klein.. (ze moest helemaal inzoemen) nog niks van een embryo te zien dus ze schat dat ik nu 5 wkn ben.. Over 2 weken terug in de hoop dat er een embryo zit met hartactiviteit en dat het een mooie zwangerschap is die goed intact is.
Oh wat balen Phillys. Hoe ver denk je zelf dat je bent? Of weet je het niet? Wat een onzekerheid zeg! Bah. Hopelijk heb je over 2 weken echt een mooie echo. Welke datum heb je de echo? Balen Deba. Hopelijk zet het of snel door of je hebt snel een test in handen die roze is! Heeft het werken je een beetje afgeleid? Echt Bubblybaby? Echt raar he. En die vrouw hoor ik nog zeggen: Hij kan bijna niet donkerder. Ehum . Ja tuurlijk haha. Maar hij kwam wel gelijk mee het streepje, dus dat zat wel goed. Oh dat randje hangen is ook naar. En dan toch een jongen??? Ze zeggen toch misselijkheid is een meisje . Haha. Bij mij klopte dat wel. Ben zo benieuwd wat het nu is. Over 33 weken ongeveer weet ik het. Oh spannend. 2dpo dus vandaag. Hoop zo dat je zwanger bent! Hou ons op de hoogte. Haha secretangel. Spannend he. Wat een lange cyclussen heb jij gehad zeg. Bah! Wachtbankje is niet leuk. Mijn wachtbankje was op vakantie, dus voldoende afleiding. Je kleine is bijna jarig. Leuk zeg! Ga je nog iets bijzonders doen?
Ik wist ook niet hoever ik precies was. Had wel gedacht 6 weken. Maar misschien is het ook net iets meer dan 5 weken. Hopelijk heb ik 7 sept een prachtig boontje met een kloppend hartje.
Oh oke. Dat kan natuurlijk ook ja! het blijft spannend maar niet als je denk dat je 7 weken bent en je ziet niets. Spannend! We duimen voor je.
Oh Philys, dat is dan eventjes een tegenvaller he? Maar het komt goed! Hoe voel je je? Hier vanmiddag weer spugen, blegh, ik snap er ook niks van, zo midden op de dag. Bij m'n zoontje was het altijd sochtends, en dan was ik er ook vanaf. Ohhhh en een vriendin van me is bevallen... Ff geweest in het ziekenhuis... Oooooh zo lieeeef, zo moooooi, zo kleeeeiiin.... Ik en m'n vriendin beide huilen, hahaha, hormonennnn!
Thanks dames. Hopelijk komt het helemaal goed. Nu twee lange weken wachten Rian, ik ben wel heel erg moe. Dat heb ik normaal nooit! Verder heel af en toe misselijk als ik honger heb en ik moet al langer erg vaak naar de wc. Verder nog geen vervelende dingen. Wat jammer dat je weer hebt moeten spugen zeg. Hopelijk gaat dat ook weer snel voorbij.
Dat zijn goeie tekenen Hier vandaag dokter gebeld voor Emasefene. Zo beroerd. En met werken zo niet handig....
Kreeg jij het zo rian? Ik had bij mn dochter ook gebeld en ik kreeg niets omdat ik toch nog wat binnen hield.... durf nu dus niet te bellen.
Ik was vanmiddag weer zo misselijk, en aan het werk. Ik heb m'n vriend gevraagd te bellen, ik kon op dat moment niet bellen, en kon toen nog een half uur bellen, en wou het echt vandaag hebben. Toen zei de assistent, dan ga ik even kijken of ik hetgeen mag geven met zwangerschap.... Moehaha, muts, dat is juisssst daarvoor. Gezegd dat ik het bij m'n zoontje ook had gehad. Maar heb dus niet zelf gebeld, dus hoe het precies gegaan is weet ik ook niet, haha. Maar kreeg het wel. En het is ook niet dat ik constant aan het spugen ben. Maar elke keer net op het randje, en dat vind ik nog vervelender. Als ik moet spugen is het daarna wel weg. En bovendien is het ook voor misselijkheid en niet alleen voor het overgeven... Dus ik zou gewoon bellen als je t niet meer trekt!! Met mijn werk is het gewoon zo moeilijk, je mort maar door en door.. En vertellen dat ik zwanger ben in een gezin wil ik ook nog niet..
Snap dat je dat nog niet wil vertellen Rian. Ik ben inmiddels 4 DPO. Nu mag de tijd wel wat sneller gaan op zich
Ik heb even niet zoveel te melden.... maar ik lees nog steeds gezellig mee!!! Ik ben bezig met ovulatietesten.. pfff... al vanaf maandag een licht streepje... gisteren weer wat donkerder.. en nu niks meer...ik test gewoon nu iedere dag een week lang want ik heb een vermoeden dat mijn eisprong niet optimaal is. Ik heb vandaag wel pas om 19 uur getest. Welk tijdstip testte jullie altijd??