Deba, wat een mooie!! Lol het gesprek bij de HA liep nog rampzaliger dan verwacht. Ik vertelde over mijn cyclus. 27 dagen en op dag 23 mijn eisprong. Zegt ze: Nee, dat kan niet. Dan heb je het niet goed bijgehouden, want dat is onmogelijk. Ik zo: Nou ja, ik heb het echt op alle mogelijke manieren bijgehouden en het is toch echt zo .. heb gewoon een super korte luteale fase. Ik vertelde dat ik graag bloed zou prikken om te kijken hoe mijn waardes zijn gewoon zodat ik even weet waar ik aan toe ben. Even kijken of het aan een te hoog prolactine ligt oid - zodat ik weet of het door de borstvoeding komt (want dan komt het vanzelf wel weer goed neem ik aan). Nu gaat ze bellen met de gynaecoloog, want ze vond het eigenlijk onzin; want het klopte toch niet wat ik zei... dus ging ze navragen of het uberhaupt wel zin had. Nou zeg xD
Mooi DeBa, beetje jaloers want de mijne was hartstikke wit. Daarna gelijk wat bloed, maar het zet nog niet door. Rare cyclus elke keer 😣.
Wat een mooie DeBa! Ziet er goed uit. BAlen Secret Angel! Deze ronde wordt jouw ronde! Tsss. wat raar Bubbly. Wat een vaag gedoe zeg. Je kent je eigen lichaam toch wel en het kan zeker hoor een hele korte LF.
Bubbly, wat een vervelende ha! zo dom! Ik hoop dat ze je doorstuurd naar de gyn. Die heeft er sowieso meer verstand van dan een ha. Succes! Deba, wauw! Ik hoop dat ze mooi oplopen! Secretangel, hè balen! Hopelijk zet het door en kun je verder met de volgende ronde! Rian, wauw.. 10 weken klinkt heel fijn ja! Lekker genieten maar! Dames nog echo's gehad?
Heb je er al wat over gehoord Bubbly? Ik mag vrijdag voor de termijnecho!! Spannend! Vandaag de stad in, vakantie inkopen... En nu ontzettend last van m'n bekken...
Wat heb je allemaal gekocht? En alles al ingepakt? Gaan jullie 's nachts rijden. Alvast een hele fijne vakantie!
Moest nog van alles halen, dompers, sokken, ondergoed.. Haha. En positiebroeken... Pfff. Moest echt ff voor de vakantie, als t savonds wat koeler is enzo. Nee we rijden overdag zondag. Maar gaan wel overnachten. Dus in 2x. Dat vind ik wel fijn.. Iig kom je dan een beetje uitgerust aan. Morgenvroeg 8.45! Mooi vroeg 😄. Jaaa DeBa! Dan is het toch echt definitief he.. Als het er echt staat!
Mooi deba. Lekker hoor. Helemaal klaar dus rian. Top. Gister en vandaag een wat betere dag. Nog wel misselijk, maar niet kotsmisselijk meer. Maakt me gelijk nerveus en angstig. Maar heb nog regelmatig zere borsten en kom er vooral biet aan haha. Ik mag nog een weekje wachten op de echo. Veel plezier morgen rian. Hoe staa het met de rest van de dames en hun kwaaltjes? En de wachtende dames?
Gek he, zodra je je goed voelt ga je twijfelen... Ik heb een paar betere dagen gehad, als ik twijfelde voelde ik ff aan m'n tepels, hahaha, die zijn zo gevoelig. Maar vandaag ook weer geknuffeld met de wc pot. Een vriendin had nog een heel doosje Emasefene liggen, dus die mocht ik hebben... Nu kan ik iig de hele vakantie door als het moet!
Proficiat Deba! Wat fijn zeg.. nu op naar de eerste echo! Lekker gaan genieten.. Marievs, ik voel me vaak erg misselijk als ik niet snel iets eet. Verder helemaal geen kwaaltjes en helemaal géén last van mijn borsten (heel gek). Ik hoop dus dat ik maandag meer kan zien en dat alles goed is.. Fijn wel dat je iets minder misselijk bent. Maakt het allemaal iets makkelijker Rian, prachtig! Wat een mooi wondertje. Heel veel plezier op vakantie. Geniet lekker met je gezinnetje!
Hallo dames, Gisteravond dit hele topic gelezen van bericht 1 tot het laatste. Wat wordt hier lekker gekletst en wat gaat het hier voorspoedig! Ik sluit mij graag bij jullie aan. 2 december ben ik bevallen van ons eerste kindje. Een gezonde zoon die nu dus inmiddels 9 maanden is. Bevalling was niet helemaal perfect, uiteindelijk spoedkeizersnede. Tijdens zwangerschap ook bekkenklachten gehad (zie je, ik zit echt goed hier! ). Aangezien ik inmiddels ruim 36 ben willen wij niet te lang wachten op een brusje voor ons manneke. We zitten nu in de eerste ronde. Niet veel kunnen klussen deze week ivm rugklachten maar hopelijk is het voldoende. Vorige keer 5 rondes nodig gehad om zwanger te worden.
Wat een mooie foto Rian! Gaaf hoor. En heerlijk ook om weer even extra te weten dat alles goed gaat. 👍🏻
Welkom Kroel! Hopelijk mag je snel aansluiten bij de zwangeren!! Momenteel zit ik ergens in Duitsland. Hotel. Halverwege de reis naar Italië. M'n zoontje heeft in de auto 2x een half uur geslapen.... en in het hotel wou die echt niet, terwijl die bekaf was. Allemaal ook wel heel gek. Plus dat hij bij ons op de kamer ligt. Om 21.00u eindelijk in slaap gevallen bij ons. En om 01.30 was meneertje weer wakker..om 3.00 uiteindelijk weer in slaap gevallen... en nu slaapt iedereen nog. En ben ik klaar wakker. Wat een nachttttt. Ik heb elk uur gezien vd klok! Hopelijk gaat hij in de auto lekker slapen straks......
Pfff....., lekker begin van de vakantie Rian. Ik hoop voor jou dat die kleine en jijzelf nog lekker een oaar uurtjes slaap erbij kunnen pakken vandaag. Veel plezier in ieder geval komende weken! Ik hier inmiddels op het wachtbankje... Tomptiedomtiedom... ⏳