Top Rian! Wij gaan in september een weekje naar Engeland. Daar woont m'n schoonmoeder, beetje vaste prik dus. In juni een midweekse centerparcs gedaan, was ook heerlijk
Hoi hoi. Mag ik meekletsen. Aangezien dit zo'n vruchtbaar topic is. Hihi Gefeliciteerd allemaal! 2 maanden geleden gestopt met de pil en nu gaan we er echt voor deze maand. Ongi is vandaag doorgebroken. Heb last van tussentijdse bloedingen en op aanradrn van de huisarts ga ik starten met ovu testen. Ik heb een dochtertje van April 2014 dus 15 maandjes.
Geen MvM voor mij dit keer heb ik (denk ik) al besloten. Ik heb het de vorige zwangerschap volgemaakt tot 16 weken, merkte wel hoeveel gedoe. Omdat wij midden in een winkelcentrum wonen en allebei werken kon ik het niet naast de deur zetten of op laten halen, dus ik moest het zelf steeds wegbrengen. Niet zo'n moeite, maar dat zie ik met de kleine nu allemaal niet zo zitten.. Plus dat ik deze keer misselijk ben, de gedachte aan die lucht al zorgt voor groene wangen.. Maar misschien verander ik nog van gedachten, voel me tegelijk schuldig omdat ik voor mijn eerste zwangerschap veel gebruik heb gemaakt van Pregnyl.. Ook geen vakantie voor ons, wij moeten verbouwen om er een nieuwe kinderkamer bij te maken
Gefeliciteerd Bovenkamp ! !wat een heerlijkheid! Sami ik duim voor je! Ik ben nu op vakantie, na de vakantie ga ik me zeker aanmelden voor mvm! Ik heb het bij de vorige zwangerschap ook gedaan en wil het nu ook graag doen! Grappig zeg al die moeders die voor hun 2e net zo euforisch zijn als bij de eerste. Ik kon me eerst niet voorstellen dat ik net zo veel van de tweede zou kunnen houden als van de eerste. Maar ik heb het gevoel dat dat helemaal geen probleem zal zijn!
Welkom Ikbien! Spannend!! Ben vandaag gebeld voor MvM. Ze wou morgen langskomen, maar shit dan werk ik. Ik was zo benieuwd na de test. Haha. Word nu pas volgende week vrijdag, aangezien ik de hele week moet werken. Mehh. En ik ben zo ontzettend moe!! Waar ben je heen op vakantie Annsterdam?
Patruusje, ik heb het shirtje binnen! Van kleine rebel. We gaan het vanmiddag aan onze ouders vertellen, vroeg, maar ik hou het niet meer. Zie m'n ouders zo vaak. En voor m'n schoonouders is het een boost, m'n schoonvader zit aan de chemokuur... bij m'n 1e rende ik meteen na de positieve test na m'n moeder, haha!
Hahaha Rian, veel plezier met vertellen! We zijn in de achterhoek op een huis aan het passen. Gelukkig een groot huis met open haard, dus we vermaken ons prima vandaag. Mijn ouderszijn hier nu, we hebben het vanmiddag vertelt. Ze zijn door het dolle heen. Gisteren waren mijn schoonouders hier, mijn schoonvader in tranen, ahhhh! Balen dat je zo lang op mvm moet wachten. Ik heb net een mailtje terug gekregen van ze. Na mijn vakantie een afspraak maken. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Waar kletsen jullie zwangeren nu op dit forum over dit soort dingen?
En hoe was het gegaan? Wat vertellen jullie het vroeg overigens! Ik wacht echt tot ma de eerste echo, die heb ik over 2 weken dus moet nog even afwachten... Zat inmiddels al te denken om bij de prenatal een shirt met "grote broer" te kopen, dat zullen ze vast wel snappen Super leuk huissitten Annsterdam! En super leuk dat jullie ouders zo enthousiast reageerden! Ik praat mee in het groepje uitgerekend 16-31 maart 2016 en een privegroepje, met een vaart naar maart maar geen idee hoe ik je kan uitnodigen?!
Vertellen was zo leuk. Haha. Schoonouders zagen het eerst helemaal niet, die zagen alleen 'stoer' staan, haha. Mijn ouders zagen het wel meteen. Zo leuk! Helemaal blij ook! Ja idd snel met vertellen, maar waarom zou ik wachten, kan ik nieeeet. Haha. Zie m'n moeder zo vaak. En dan kan je je schoonouders niet te kort doen he. Haha. En mocht het fout gaan zijn ze er ook voor me. Ik ben blij dat het eruit is . Moet nog 3wkn wachten op de echo . Ik voel me best oké, moe. Soms wat weeïg, en af en toe een aanval van misselijkheid. Ja wat een weer he, blegh
Wat leuk allemaal! Zo leuk om te zien hoe ze allemaal reageren dan 😊 Ik denk dat wij t ook weer vroeg zouden vertellen, 2 jaar geleden ook gedaan, met 4 weken, ook omdat t mn verjaardag was. M'n ouders en schoonouders t toen verteld, 2 dan later mn zusjes, die konden alleen maar gillen. Haha.. ik hoefde niet eens iets te zeggen 😉 Ik kan t voor mn ouders, schoonouders, zusjes en 1 vriendin toch niet verborgen houden haha.. plus, zij merken t meteen als ik geen wijntje drink 😉 Mn zusjes zou zijn allebei zwanger, 1 in november uitgerekend en de ander in januari.. zou leuk zijn om nog even met zn 3e zwanger te zijn ☺
Who Tibo, wat leuk dat ze allemaal zwanger zijn! Ja zou tof zijn als je daar ook tussen zou zitten. Ik was bij de vorige zwangerschap zwanger samen met mijn nichtje (is als een zusje voor me ), vond ik zo bijzonder! Wij vertellen het vroeg omdat we het belangrijk vinden dat onze omgeving het weet, ook als het misgaat. Ik heb 1 forum gevonden, thanks Rian!
Ik hoop t ook! Ik denk allemaal dat ik m'n ei voel, heel de dag al steekjes rechts.. Of ik maak mezelf nou al helemaal gek. Ben benieuwd wat m'n cyclus doet.. Toen we de eerste keer zwanger probeerde te worden wisselde t tussen de 26 en de 43 dagen :/
Ik dacht van de week wat leuk ik sluit aan bij dit topic! Zag ik die avond tot mijn schrik dat ik al zwanger ben! Echt onverwacht en onvoorstelbaar! Voor de dames bij wie het is gelukt een fije zwangerschap en voor degenen die bezig zijn toitoitoi!!
Wauw Floortje27! Bij jou ging het dus ook erg snel? Haha. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?
Jaa onvoorstelbaar, in 1 keer. Zijn er nog steeds van onder de indruk. Bij jou ook? Nou op zich wel aardig goed. Vorige zwangerschap exht vreselijk lang overgegeven en misselijkheid. Hopelijk dit keer beter te doen. En jij? Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!