Ik ben op zoek naar een tafeltje en stoeltje van Nino en Ideas. Nu vind ik die giraffe heel leuk, maar ik kan die op internet alleen vinden bij Bodo Wooden Toys, en verder niet. En jammer genoeg is hij daar uitverkocht en komt pas weer in oktober. Ik wil hem alleen graag geven voor de verjaardag van mijn dochter, dus heb ik hem volgende week al nodig. Weten jullie een winkel waar ik die kan kopen??
en deze??? Kids Playtables | Kindermeubeltjes Nino & Ideas® of http://baby.paginamarkt.nl/nino-en-ideas-kinder-meubelen/283536.html
Heb ik ook allebei gezien, maar ook de giraffe niet op voorraad. Ik dacht eigenlijk, misschien weet iemand een gewone winkel, niet op internet, die deze stoeltjes verkoopt.
Ik heb geen idee waar je ze kunt krijgen maar wil effe zeggen dat ze inderdaad super zijn!!! Echt leuk!!
Toevallig vandaag met langslopen zag ik dat de bij de speelgoedwinkel in Heerlen (alles van hout winkel) daar in de etalage staat! Dus die is daar te koop... Weet dus alleen niet waar je woont?