We gaan morgen naar de huisarts maar zijn er meer ouders die dit herkennen? Zou het kunnen liggen aan het feit dat hij net begonnen is aan de basisschool of dat hij meer testosteron hormonen aan het aanmaken is?
Ik herken dit niet, maar ik weet wel dat jongere kindjes vaak buikpijn of hoofdpijn aangeven als klacht terwijl ze ergens anders last van hebben. Ik hoop dat de huisarts meer duidelijkheid kan geven.
Hij is wel erg duidelijk erin, hij zegt dat zo'n hoofd heet aanvoelt. Hij is verbaal ook erg sterk dus twijfel ik "helaas" niet aan.
Denk idd dat het komt door de basis school er is daar zoveel te doen en te zien enz. Dat het hem waarschijnlijk veel energie enz kost. Als hij eenmaal gewend is zal de hoofdpijn ook over zijn.Zo was het hier nl ook. Wen periode duurde helaas wel ruim 4maanden. succes
Laura klaagt ook wel eens over hoofdpijn. En eigenlijk heeft ze dan ook altijd koorts. En dat gaat dan weer gepaard met oor ontsteking. Dus gelukkig weten we waar het vandaan komt! Wat zei de dokter?
Mijn oudste dochter had het behoorlijk vaak over hoofdpijn. Helaas kwamen we er pas bij de schoolarts achter: haar ogen zijn niet goed genoeg! Nooit iets gemerkt van slechte ogen, van te voren... Laat dus inderdaad vooral eens kijken naar zijn oogjes!
Hij heeft net 2 maanden geleden de oogtest bij het CB gedaan en die was goed. Ik moet van de huisarts 2 weken een hoofdpijndagboek bijhouden, wanneer heeft hij het, wat heeft hij die dag gedaan, gegeten etc... En als hij het over 2 weken nog heeft langskomen en dan verwijzing kinderarts. Maar zij zei dat wennen voor basisschool en alle indrukken inderdaad kan en dat dit ongeveer 6 weken mag duren qua hoofdpijn en wennen.