onrustig baby 7 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maryam27, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    hi dames,

ik heb een vraagje, ik heb een dochtertje van 6 weken oud. overdag is ze echt een engeltje, maar zo rond 20 uur tot zeker 23 uur, is ze zo onrustig, continue huilen etc. echt krampjes denk ik. wat ik dus gek vind, het is elke avond dus rond de zelfde tijden??? hoe kan dat??

iemand ook hier ervaring mee?? dat het elke dag dezelfde tijdsstip onrustig zijn?
    en hebben jullie tips?

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik denk huiluurtje? en als je denkt dat het krampjes zijn, kun je haar lekker warm bij je houden, tegen je buik aan, masseren, fietsen met de beentjes..
    sowieso lekker bij je houden

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat is clusteren! Google maar eens of kijk op borstvoeding.com(ook handig als je fv geeft)

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    clusteren weet ik wel, maar dat is toch alleen bij bv geven? ik geef alleen de flesvoeding. en ze huilt veel, ik krijg haar alleen maar stil met wandelen etc, maar ik word er ook moe van natuurlijk.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk ook aan het huiluurtje..
    Hier was Ziva haar huiluurtje met etenstijd 18:00.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nee hoor de meeste babies clusteren. Alleen als je fv geeft kun je daar minder makkelijk op inspelen.
    Je zou haar gedurende die tijd steeds een klein beetje fv kunnen geven terwijl jullie lekker knuffelen, lekker veel huid op huid contact hebben samen..
    Als je daar geen zin in hebt dan kun je gewoon blijven wandelen. Het gaar over! Hier werden ze rond 10 weken rustiger savonds.

7. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    thanks ratatosk

Deel Deze Pagina