hi dames, ik heb een vraagje, ik heb een dochtertje van 6 weken oud. overdag is ze echt een engeltje, maar zo rond 20 uur tot zeker 23 uur, is ze zo onrustig, continue huilen etc. echt krampjes denk ik. wat ik dus gek vind, het is elke avond dus rond de zelfde tijden??? hoe kan dat?? iemand ook hier ervaring mee?? dat het elke dag dezelfde tijdsstip onrustig zijn? en hebben jullie tips?
ik denk huiluurtje? en als je denkt dat het krampjes zijn, kun je haar lekker warm bij je houden, tegen je buik aan, masseren, fietsen met de beentjes.. sowieso lekker bij je houden
clusteren weet ik wel, maar dat is toch alleen bij bv geven? ik geef alleen de flesvoeding. en ze huilt veel, ik krijg haar alleen maar stil met wandelen etc, maar ik word er ook moe van natuurlijk.
Nee hoor de meeste babies clusteren. Alleen als je fv geeft kun je daar minder makkelijk op inspelen. Je zou haar gedurende die tijd steeds een klein beetje fv kunnen geven terwijl jullie lekker knuffelen, lekker veel huid op huid contact hebben samen.. Als je daar geen zin in hebt dan kun je gewoon blijven wandelen. Het gaar over! Hier werden ze rond 10 weken rustiger savonds.