Na een dip in onze relatie gaat het nu al een poos best goed! We hebben weer plezier samen enz. Maar wat doet mijn hoofd nu??? Ik ben verliefd op iemand anders.. ( geen idee of t andersom ook zo is) Wordt echt helemaal gek. Weet dat een verliefdheid zo kan komen aamwaaien en t niks kan voorstellen, wil der ook niks mee. Maar wie heeft dit ook ooit meegemaakt? Wat te doen??
dit heb ik in mijn vorige relatie gehad, wat ik deed ? ik heb er niet na gehandeld, er wel mee rond gelopen, zelfs bijna maanden lang, tot dat over ging want opeens zag ik hoe die vrouwen behandelde, ik heb t ook niet gezegd tegen mijn ex vriend, want het is een familie lid van hem, overigens vond ik wel toen en ook na die verliefdheid dat als ik verliefd word op een ander er toch wat mis is in mijn relatie, en eigenlijk was dat ook wel bij mij waar, ik kan je dus geen goed advies geven, ben benieuwd wat de overige dames zeggen die nog reageren
Ja ik... Heb 2,5 jaar geleden contact gehad (online) en toen toch afgehaakt.. Beste keuze ooit. Mijn man en ik zijn ziels gelukkig, ik weet zeker dat er niemand zoveel van mij zal houden dan mijn man! We zijn stapel op elkaar 😊
Soms maak je keuzes op basis van gezond verstand en gevoel ipv enkel op gevoel... wat ik lees uit je op is dat zowel je gezond verstand als je gevoel in principe zeggen dat je er niks mee wil doen, naast het gevoel dat je verliefd bent.. lees ik dat goed?? In mijn ogen is een relatie ook een commitment.... bij elkaar blijven is (tot op zekere hoogte) ook doodsimpel een keuze!
Op het moment weet ik niet meer wat ik voel... Mijn hoofd maakt alleen maar overuren. Kan niet meer echt tot de realiteit komen ofzo. Klinkt raar , maar wordt er wel heel onrustig van..