Nivea baby factor 50+, Zit geen parfum in. In de zomer wel een lagere factor maar juist die voorjaarszon is heel sterk. Was ook naar weinig keuze bij de drogisterij.
ultrasun, heel fijn in gebruik en zeer geschikt voor mijn kindjes die echt overal gevoelig voor zijn. Bij de jongste wil ik ook nog weleens vision gebruiken
Kan je nog wel gebruiken, de werking kan wel iets verminderd zijn en daarom is het aan te raden om nog wat vaker te smeren dan je 'normaal' zou doen..
De lotion smeert idd moeilijk, maar de spray vond ik dan wel weer makkelijk smeren. Ik heb vorig jaar voor het eerst Etos eigen merk gehad voor ons allemaal. daarvoor altijd Nivea gehad. Aangepast aan de leeftijd en voor de kinderen factor 50+ (lichte huid)
Koop geen nivea sensitive factor 50, die geeft echt rotvlekken op witte kleding! Ik ga dit jaar denk ik vichy kopen, kijken of die bevalt.
Vision is trouwens heel erg goed. Hoef je in principe maar 1x te smeren, al zou ik dat risico zelf niet nemen.. Maar goed, de zonnebrand zelf is super! Wel wat duurder, maar het geld waard!
Die van Etos heeft ook vlekken gegeven op bleke kleding. Denk dat je dan van de meeste merken wel hebt, niet?
Hier de kinderversie van Lancaster, factor 50. ik heb zelf een supergevoelige huid en dit is de enige zonnebrand waar ik tegen kan en waar ik niet mee verbrand. Mijn redenatie was: als deze goed is voor mij, zal die ook wel goed zijn voor mijn kind. En vorig jaar is hij goed bevallen. Smeert goed uit, ze ziet niet helemaal wit en geen vlekken.
Er was weinig keuze hier nog momenteel en kon op het moment ook even geen 25 euro missen, dus ik ga nog even goed verder zoeken. Ik heb nu een klein flesje nivea sun kids 50+ gekocht (pocket size). Hopen dat er snel wat meer in de winkels komt.
Die van Roche Posay is idd stuk duurder, maar ik heb nog nooit vlekken op kleding gehad, heb nooit meer last van zonneallergie en ben ook nooit meer verbrand. Dus als je makkelijk verbrand is het zeker een aanrader Smeert trouwens ook fijn ... En ik doe vrij lang met 1 fles, juist omdat hij goed werkt en makkelijk smeert.
Hier was ik zojuist ook op uit gekomen. Ben je er tevreden over? Lief! hou ik ook in mijn gedachte omdat daar ook niet al die troep in zit.