dreumes trekt aan mijn haren!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dekilene, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

dekilene Niet meer actief

hoi hoi
    ik heb een zoontje van 13 maanden.
    tijdens de borstvoeding, maar ook tijdens knuffelen trekt hij aan me haren ik heb al een kort koppie straks wordt ik nog kaal zie regelmatig haar van mezelf op de grond of in bed..:(:(

hoe hebben jullie dit afgeleerd?
    ik kan niet boos op hem worden zeg regelmatig mama auw niet doen, mama aai maar dat werkt niet :(:(:(:(

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Even wegzetten, gewoon even stoppen met knuffelen,borstvoeding
    En danduidelijk zeggen dat het niet mag

3. Onje

Onje Niet meer actief

Hier een duidelijk NEE!
    Dan pak ik zijn hand en maak aai bewegingen over mijn hoofd.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter doet dat ook. Ik zeg altijd dat ze het niet mag doen en dat ze mama pijn doet, maar meer ook niet. Het is niet onaardig bedoeld volgens mij en het stopt vast vanzelf weer. Wel heb ik mijn haar altijd vast sinds deze fase :D

5. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben altijd streng: pijn doen mag niet! Dus als m'n kind (14 maanden) slaat of aan de haren trekt pak ik zijn handje weg, kijk hem aan en zeg rustig en duidelijk 'nee, dat doet pijn!' en vervolgens zeg ik dat hij wel mag aaien en doe het voor.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Toch streng aanpakken want mijn vriendin heeft dat niet zo gedaan en nu als hij en mijn zoontje samen zijn dan duikt hij steeds op ons zoontje en trekt hem aan zijn haren. Echt niet leuk en kunnen ze geen moment zelf laten spelen. Zoontje van mijn vriendin is ook bijna 13 maanden.

Deel Deze Pagina