Zoontje ruim 2 doet zijn gordel af in de auto

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lieslie, 4 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reactie. We hebben al van alles geprobeerd zoals meerdere hierboven beschrijven maar tot nu toe hielp niets. We gaan nu die clipjes proberen!! Ben benieuwd!!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat weet ik, maar bij onze beide kinderen wel. En maar blijven herhalen. Net zoiets dus als zeggen dat je niet verder rijdt als ze niet van de gordels afblijven (en dat dan ook daadwerkelijk doen) of dat je niet naar de speeltuin gaat (zie hierboven bij iemand).. Komt allemaal op hetzelfde neer. En het werkt dus blijkbaar wel bij meerderen hier als ik dat zo lees....

Als dat dus niet werkt, dan inderdaad van die clips kopen, al zullen die niet meer werken als je eenmaal in een vervolgstoel zit met een gewone gordel. En heb je weer hetzelfde probleem ben ik bang.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Nee hoor, ook dit soort gedrag is vaak een fase. Wij hebben ongeveer een half jaar een clip nodig gehad. Toen hij net iets ouder was begreep hij het veel beter en nu houdt hij zijn gordel netjes om. Hij is nu 3 dus we zijn nog lang niet toe aan een gewone gordel.

De angst dat je kind nooit meer zonder clip kan omdat je het hem niet hebt geleerd, is ongegrond.

Deel Deze Pagina