Hallo allemaal, Weet eigenlijk niet bij welk kopje het hoort dus zet ik het maar hier neer omdat ikzelf het meeste onder dit kopje kijk. Ik wilde alleen even kwijt dat ik morgen weer moet beginnen met werken, BAH. Mijn zoontje is nu 12 weken en mijn verlof is dus voorbij. Ik kan wel huilen. Heb nog helemaal geen zin. Toen mijn verlof begon eind feruari dacht ik, o wat heb ik lang vrij...Maar helaas het is weer om. Zijn er meer moeders die weer aan de slag moeten binnenkort/of alweer aan t werk zijn? Hoe ervaren jullie dit? Groetjes Dee
Hallo, ik moet over twee weken weer beginnen met werken en heb ook echt totaal geen zin. Hier hebben ook al meerdere traantjes gevloeit omdat ik er nu al zo tegenop zie. het is echt veeeeels te snel voorbij gegaan gewoon. Kan me dus goed voorstellen dat je het verschrikkelijk vind. Je bent niet de enige, ik vind het ook echt vreselijk. Sterkte morgen en ik hoop voor je dat het meevalt. Groetjes Yvonne
Ik ging na 10 weken alweer werken zag er ook tegen op,vond het eigenlijk veel te snel...maar nu ik weer een paar weekjes aan he werk ben,vind ik het ook wel weer lekker,ik werk 2 daagjes in de week,en einde van de dag heb ik super veel zin om me meisje weer te zien Succes Groetjes,
Hoi, Hier op bonaire krijgen we maar 8 weken na de bevalling. Zie je jezelf al een kleine van 8 weken achterlaten!? Nou ik ook niet! ik moet morgen beginnen, maar ik ga niet! ik heb een keizersnede gehad en hoop dat ik nog 5 weken extra krijg. maar dat hoor ik morgen van de verzekerings arts. Duimen jullie mee!?
Ik ben sinds 3 weken terug aan het werk.Ik werk nu 3 dagen per week(24 uur per week) Elena gaat dan van 7u30 tot mijn man haar gaat halen-17u naar de onthaalmoeder. De eerste dag was verschrikkelijk!Ik heb veel gehuild maar nu gaat het beter.Ik vind het nog altijd heel erg en ga in augustus 5 dagen per week gaan werken van 8u tot 12u. Het doet nog altijd pijn om haar achter te laten,vooral omdat ze nog maar 3 maanden is. Maar je went er stilaan aan hoor!Ik heb een foto van Elena op mijn werk op mijn kastje hangen dus als ik me even slecht voel ga ik daarnaar kijken Maar het komt wel in orde succes
8 weken maar, slik! Ik hoop voor je dat je nog extra verlof krijgt! Maar ook ik moet er heel binnenkort weer aan geloven. Ik heb nog een weekje en ik heb er totaal geen zin in! Vooral ook omdat je de zorg van je kleintje dus aan iemand anders overlaat. Snif!
Ik moet ook morgen beginbnen en vind het vreselijk! Zie er zo tegenop... M'n kleine meid vind de fles ook nog helemaal niks dus daar drinkt ze maar een klein beetje uit, hoop zo dat ze geen honger aan het lijden is totdat ik thuis kom! Gelukkig gaat ze naar m'n moeder dus ik weet dat die er de tijd voor neemt om er wat in te krijgen maar toch... En voor het eerst kolven op m'n werk, vind ik ook al zo spannend en hoop maar dat het lukt.. Zal aan je denken morgen Dee, denk dat we het samen erg moeilijk zullen hebben!
ik ben afgelopen woensdag begonnen en donderdag,ik moet zeggen vond t ff erg,maar toen ik eenmaal bezig was niet,ik vond t wel weer fijn als ik eerlijk moet zijn,ff lekker weer dr uit bezig zijn en onder de mensen..ja ik kan t met youri ook wel maar dit is echt anders..en hij is bij mijn schoonmoeder dus ik kan met n gerust hart gaan werken! groetjes krulliewullie
Hoi hoi! Ik ben vorige week maandag weer begonnen met werken, ik moet eerlijk zeggen dat ik het lekker vond! Nu werk ik maar twee dagen op maandag en vrijdag dus dat is niet zo veel. IK maak lange dagen van half acht tot zes dus ben ik heel blij als ik sávonds mijn mannetje nog even kan knuffelen want missen doe ik hem zeker wel! Maar het werken zelf doet me goed!
Ben sinds 1 juni weer begonnen en als ik de keuze had, bleef ik lekker thuis bij mn jochie. Maar dit gaat financieel echt niet. Ik werk 2 om 3 dagen.
ik ben vorige week donderdag weer begonnen vond het reuze meevallen. ik breng noa naar familie toe als ik werk dat vind ik persoonlijk heel prettig.
Ik moet op 13 augustus weer beginnen(werk in het onderwijs en heb geluk dat er 6 weken zomervakantie achter m'n verlof komen), maar ik zie er ook enorm tegenop hoor. En ik moet 4 dagen gaan werken.....Kyra gaat dan naar m'n moeder toe.
Ik ben ook sinds 2 weken weer aan het werk. Ik had er ook totaal geen zin in :x . Nu gaat het wel weer, maar aan het eind van de dag wil ik gewoon zo snel mogelijk naar huis om mijn mannetje weer te zien. Gelukkig gaan de dagen wel snel. Ik ben van 4 dagen naar 3 dagen gaan werken, waardoor het per dag wat drukker is. Over een maandje heb ik gelukkig weer lekker 2 weekjes vakantie en dan kan ik weer hele dagen m'n mannetje knuffelen. Groetjes, Ellis76