Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie de liedjes meezingen/meedoen/uitbeelden etc. Of alleen maar zingen? Bijv Hier is VISJE VISJE nu erg leuk om te zingen. Ik doe zijn handjes dan tegen elkaar aan, en maak de zwembeweging van de vis met zijn handjes. En vervolgens bij 'draai eens om' draai ik zijn handjes om elkaar heen. Daarna probeert hij het zelf (met een vette big-smile op zn gezicht). En bij HOEDJE VAN PAPIER zet ik altijd een boekje opgengeklapt op zijn hoofd, en op mijn hoofd ook een (zoals een hoedje). Deze valt er bij hem meestal gelijk af, en bij mij valt hij aan het einde van het liedje en ligt hij helemaal in een deuk.
Klap eens in je handjes. Die ken je denk al haha. Draai het wielletje nog eens rond klap eens in je handjes zet je handjes in je zij, op je bolletje allebij zo varen de scheepjes voorbij. Of hoofd schouders knie en teen knie en teen 2x en dan oren ogen neus en mond doet ze helemaal mee. En zegt nu al knie teen oren In de manenschijn in de manenschijn doe ik helemaal mee net zo als bovenstaande liedjes. En Jan huigen in de ton met een hoepeltje er om.... En dan vallen gegarandeerd dollepret. O ja ze fluit met mijn fluit(blokfluit) van plastic en doet me na op haar kinder pianotje. Daar kan ik ook liedjes mee maken. Nu zo blij dat ik ooit muziek les gehad heb in dwarsfluitspelen en Althoorn( lijkt op een bariton) vandaar ik ook kan blokfluitspelen en piano ect ect
Visje visje poesje mauw 'k zag twee beren in de maneschijn teletubbies tune alle eendjes zwemmen in het water klap eens in je handjes De meeste liedjes zingt hij zelf (delen ervan) mee, wij zingen,dansen,klappen enz lekker mee. Hoe gekker hoe beter vindt Tygo..
in de maneschijn doe ik alleen als hij hysterisch is. wordt ie gegarandeerd kalm van. verder vindt ie klap eens in je handjes erg leuk! en helicopter helicopter. of schaapje schaapje heb je witte wol? kalmeert ie ook van.
Veel van de liedjes hier boven hobbele weg zand weg hobbele weg gat in de weg, en natuurlijk het liefst heeel wild ik zag 2 beren en dan allerlei soorten, in badje bijv ik zag 2 katten in het water spatten en dan onwijs spetteren!! en ik zing eigenlijk alleen zelf verzonnen liedjes...a la minute...bijv tijdens aankleden..zing ik wat ik aan het doen ben...Ikz eg maar wat : ene armpje er in erin erin, andere armpje...blablablabla alles gewoon met een melodietje.. kleine chineesje moriaantje altijd is kortjakje ziek slaapliedje: Oh (naam kindje) oh (naam kindje) engeltje van gouuuuddd Wil je wel geloven Dat mama (of wie dan ook) van je houuuuudt! @meeoden, ik doe beachelijk raar mee...ik doe echt heel gek en allles heel overdreven, hij heeft vaak de slappe lach
Hier ook de bovengenoemde liedjes maar als ik lalalala zing is het meestal ook goed.. Sinds een paar dagen is ze fan van Dikkertje Dap, dan ligt ze helemaal dubbel van het lachen..
Met de vingertjes met de vingertjes (vingers slaan op tafelrand) Met de platte platte platte platte handjes (handjes op tafel slaan) Met de vuistjes met de vuistjes (trommel op tafel) Met de ellebogen.......pffpff (met vingers je bollen wangen indrukken) Olifantje in het bos is ook een groot succes Hier een paar links (incl bewegingen) Olifantje in het bos YouTube - ‪Kinderliedjes nu » Olifantje in het bos‬‏ Dit zijn mijn wangetjes...... YouTube - ‪Kinderliedjes nu » Dit zijn mijn wangetjes‬‏ De wielen van de bus.... http://www.youtube.com/watch?v=Uv_S3b2bi0ofeature=related
alle eendjes zwemmen in het water, poesje miauw, olifantje in het bos, het liedje van zandkasteel klap eens in je handjes hier doet ze zelf al gedeeltelijk mee klappen in dr handjes en op dr bolletje ik doe gewoon gek mee, tenzij ze onrustig is dan zing ik gewoon rustig met haar op mijn schoot.
- Kabouter Spillebeen - Hommeltje en Pommeltje - In de maneschijn - Hoofd, schouders, knie en teen - Hoedje van papier - We maken een kringetje - Daar komt een olifant - Liedjes van K3 Pff wij zingen de hele dag
Heel veel liedjes. Een heleboel is al genoemd: - in de maneschijn - klap es in je handjes - dit zijn mijn wangetjes - zo gaat de molen - zandweg - visje visje... enz... - een heel scala aan liedjes van het zandkasteel (lang leve you tube) - liedjes van baby tv (je gaat ze vanzelf onthouden) - liedjes van Ernst en Bobbi Ook wel muziek uit mijn eigen collectie, maar daarbij mijdt ik wel bepaalde nummers van bepaalde bands .
Liedjes van hierboven zingen wij ook, maar woezel en pip cd's /dvd's zijn ook grote toppers. Lekker meedoen met de bewegingen, en op de arm op en neer hoppen,rondjes draaien helemaal geweldig. Elke keer als wij "dansen dansen" zeggen begint meneer op en neer te hoppen zo schattig
Ja, zingen, leuk! Die kleintjes vinden ook alles leuk, hè...? Woezel en pip is hier ook populair. En ik vind ze zelf ook leuk En verder veel van hierboven.
poesje mauw, klap eens in je handjes, spieter spetter spater, beren botje, slap kindje slaap en zo nog wel een paar...niet heel groot ouvre. Doe waar mogelijk iets geks.
Leuk topic... Morgen nog eens goed doorlezen.. Ik zing ook ontzettend veel (en ontzettend vals maar dat terzijde ) Hier een meisje die helemaal gek is van zingen, maar ook van muziek.... Party Rock Anthem is hier helemaal hot haha...
Klap eens in je handjes In de maneschijn De wielen van de bus (en dan draait hij zijn armen om elkaar heen...zo grappig om te zien) En een liedje wat ik hoorde op baby tv. Dan wijs ik mijn neus en mond en ogen aan. Volgens mij vinden ze zingen allemaal leuk. Vooral omdat de mamma's dan zo gek staan mee te doen hahahaha