Ik heb nog steeds bijna geen buik mijn onderbuik is uitgezet maar die groeit nu ook niet meer echt meer... komt het misschien omdat ik zelf flink ben en dan zie je het pas veel later?
De groei van een zwangerebuik gaat bij iedereen anders. Dat je zelf wat steviger bent maakt vaak wel dat je nog niet zo gauw een bolletje ziet. Toch zegt het niks voor je uiteindelijke bolle buik hoor. Ik zou zeggen...geniet van de hobbel die jij zelf groter ziet worden! Elmo
bij mij begint het nu pas een beetje op te vallen van " He, ze is niet een beetje dik... ze is zwanger!" haha, dus het kan even duren inderdaad.... wel balen he!
Als het trouwens je eerste is, en je bent net 14 wk...dan is het ook niet gek hoor, dat je niet direct een zwangere buik ziet!
Toen ik zwanger was van Eva zag je ook nog haast niets met 14 weken. Ik zag het wel een beetje, maar een ander zag het echt nog niet. Met 16 weken ben ik positiekleding gaan dragen omdat mijn broeken niet meer pasten en met ongeveer 18 weken begonnen mensen te zien dat ik zwanger was en met 20 weken zag iedereen het geloof ik wel. Mijn buik is daarna nog veel gaan groeien en ik had best een grote buik uiteindelijk. Nu ben ik zwanger van de 2e en nu had ik veel sneller een buik. Ik was/ben bij beide zwangerschappen trouwens zo'n 15 kilo te zwaar, niet superslank dus
Ik ben nu zwanger van mn tweede kindje, heb geen overgewicht en mensen beginnen nu pas een buikje te zien. Dus ik kan me voorstellen dat je met 14 weken nog niets ziet. Wel balen he, ik stond ook elke dag voor de spiegel van: kom op, groei! Maar die buik komt echt vanzelf.
hihi herkenbaar, ik ben in verwachting van onze tweede en ik had die buik dus eerder verwacht dan bij de eerste. toen droeg ik vanaf 14 weken positiekleding, en nu pas vanaf 17 weken ongeveer, ik kon die buik er wel uitkijken! maar hij komt nu langzaamaan hoor! het duurt gewoon iets langer! komt helemaal goed!
Ik ben zwanger van onze eerste en heb een redelijk buikje (moet nog een nieuwe foto in m'n album plaatsen). Ondertussen draag ik al zo'n 3 weken positiebroeken en moet ik zoeken naar t-shirts die nog lang genoeg zijn. Maar ik heb dus ook al van veel meiden gehoord dat ze zo'n buik als ik nu pas hadden toen ze een week of 20 zwanger waren. Het is dus inderdaad voor iedereen verschillend. Zolang je beebje het goed blijft doen, geen zorgen maken!
Ik had bij mijn eerste ook pas heel laat een buikje. Ik ben ook niet heel slank. (maatje 42) Had aan het einde ook niet een hele dikke buik. Pas bij 6 maanden dat mensen het echt zagen als ze het niet wisten. Nu passen alle kleren nog. En ik hoop persoonlijk dat dat ook nog even zo blijft. Heel leuk die dikke buik, maar als je die met 6 weken al hebt........ dan heb je waarschijnlijk met 9 maanden wel een hele grote toeter!!! nee ik vind het prima zo.
Hi hi, ik vroeg mij dat gisteren eigenlijk ook af, of ik met 9 maanden een giga buik ga hebben. Volgens mijn vriend zal mijn buik nu wat minder hard gaan groeien, maar ik heb persoonlijk zo mijn twijfels
Ik sprak laatst iemand bij wie haar buik bij de 2e zwangerschap in het begin heel snel groeide, maar vanaf 30 weken haast niet meer. Ik denk niet dat je buik bij 6-8-10 weken veel zegt over hoe groot je buik op het eind is. Eva was bv. 4350 gram en dan is je buik over het algemeen wat groter dan bij een kindje van 3 kilo . Aan de andere kant zijn er gewoon ook vrouwen die gewoon niet zo'n grote buik zullen krijgen. Is wel zo prettig, maar ik vind een grote buik ook wel wat hebben
Zegt nog helemaal niets hoor. Bij mij zag je het wel echt beginnen op die termijn (een mini bol buikje) maar ik was een platte pannenkoek voor de zwangerschap. Ik ken genoeg meiden die sowieso eerst wat breder werden, en toen pas boller. Het ligt er dus ook aan hoe je het draagt, ik draag het helemaal naar voren, anderen meer in de breedte, dat verschilt zelfs per zw-schap denk ik. Geen zorgen, echt, je gaat nog lang genoeg 'zwaar' zijn, geloof me!!
Het was niet sneu bedoeld hoor, want ik vind zwangere vrouwen erg mooi om te zien!!! En hoe dik je buik is/ wordt, daar kun je niet zo heel veel aan veranderen. Hoe dik de rest wordt en wat er na de bevalling overblijft...... ja daar kun je soms wel iets aan doen (en nee niet iedereen kan daar iets aan doen, dat begrijp ik echt wel!!) Ik was voor mijn vorige zwangerschap (een paar jaar ervoor) 30 kilo afgevallen. En was zo bang dat ik na de zwangerschap weer opnieuw zou moeten beginnen.... ik heb dus heel bewust gegeten. Goed eten en niet teveel snoepen enzo. Ben toen 10 kilo aangekomen in de hele zwangerschap, dus dat was perfect. Nu ben ik al 3 kilo aangekomen en baal daar best van. Het is niet zo dat ik echt veel eet ofzo. Iets meer dan normaal. Maar hou mijn gewicht wel in de gaten en eet gezond en gevarieerd en hoop er zo voor te zorgen dat ik gewoon gezond zwanger ben. GRoeten Carinda
jammer als je buik nog niet groeit. IK heb ook nog bijna geen buik. Draag mijn gewone kleding nog. Kreeg laatst van iemand een compliment dat ik zo een goed strakke buik had en dat terwijl ik 17 weken zwanger was. Niemand ziet het nog aan mij. Vind het ook lastig, je voelt nog niets, ziet niets het maakt het spannend. Ben blij als ik weer naar de vk mag.
Nee hoor, dat weet ik wel! Ik hoop zo hard dat alleen mijn buik uitzet en niet mijn billen, want daar zit al genoeg Ik probeer ook wel bewust te zijn van wat ik eet, maar ik moet zeggen dat frieten momenteel mijn voorkeur krijgen... Maar ik zie er ook wel op toe dat ik voldoende groenten en water enzo binnen krijg. Verder heb ik het voordeel dat ik bij ons op kantoor geen lift in het gebouw is. Moet dus telkens de trap op als ik een glas water wil. Dus da's gratis fitness En het voordeel dat ik heb, is dat zoete dingen mij absoluut niet smaken momenteel. Waar ik voorheen makkelijk 3 koeken per dag naar binnen speelde, eet ik nu een boterham of een cracker als tussendoortje.
Ik ben nu bijna 30 weken en ik heb ook niet echt een zwangere buik. Maar ben van mezelf al wat flinker. Maar ik pas gewoon al me kleren nog. Ik moet wel zeggen dat het vanaf week 25 wel ineens hard gaat want nu staat me buik echt naar voren zeg maar. Ik ben ook nog eens 15 kilo afgevallen in de zwangerschap. Ik hoop dat ik nog een mooi rond buikje krijg haha maar zo niet het kindje groeit goed en dat is voor mij het belangrijkst
Hahahaha... ik hoop het niet! Dit is mijn buik met 6 weken en 4 dagen zwangerschap: Bekijk bijlage 35146 Dit is officieel mijn 4e zwangerschap, tweede kindje. En ik ben ook best dik van mezelf, maar je kunt duidelijk zien dat ik zwanger ben. Bij mijn eerste zwangerschap begon je vanaf zo'n 15 weken te zien dat ik zwanger was. Overigens is mijn buik (zoals op de foto) nu nog steeds zo hoor. Ik denk dat mijn buik sneller een 'zwanger positie' heeft aangegeven omdat mijn lichaam het herkent ofzo. Denk niet dat ik straks een enorme toeter heb (please not ) want dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Maargoed, even ontopic: slank, dik, lang of klein... maakt allemaal niks uit. Je buikje komt wanneer het komt.
Dat is het allermooiste zelfs En het heeft ook nadelen om al vanaf heel vroeg geen broek meer aan te kunnen... ik ben wel een beetje uitgekeken op die niet-helemaal-mijn-smaak verzameling positiekleding zo langzamerhand....
Ik moet wel zeggen dat me kleren niet super lekker meer zitten vooral truien,blousjes en truitjes maar vind het ook sonde voor die 10 weken om npg positie kleding te gaan kopen.