hebben jullie dat nou wel eens gehad? gister heeft romy een shirtje aangehad en die had ze in de avond pas aangekregen want die andere was erg vies dus aangezien hij nog schoon was had ik hem weer klaar gelegd voor de volgende dag. wil ik hem vanmorgen aandoen, past hij niet meer over haar hoofd! gister ging hij nog heel makkelijk... en nu heb ik echt alles geprobeert maar hij gaat dus NIET meer over haar hoofd. had er wel eens over gelezen dat babies heel erg hard groeien 's nachts maar dit slaat toch wel alles haha zooo bizar!
haha wat grappig! heb ik nog niet gehad met martijn, maar zal nog wel komen ik zie hem wel soms in een nacht veranderen dan ziet hij er s'ochtends gewoon anders uit.
Dat heb ik nog niet gehad, maar wel dat ik haar vorige week na twee dagen weinig gezien te hebben door mijn werk, bij de gastouder ophaalde en dacht; goh, wat ziet ze er anders uit! En ik had toch echt het goede kind meegenomen, LOL.
haha ja das ook grappig. ik zie haar elke dag maar soms denk ik ook wel eens: nou dat was toch echt niet het formaat wat ik ooit uitpoepte hoor! wat is ze groot! en als ik dan foto's terug kijk dan is ze echt heel erg veranderd!
Zo met dat Tshirt heb ik nog nooit gehad, maar ik heb wel eens dat ik denk: "Hij kijkt ineens wel erg groot" Zo ineens kunnen ze zoveel meer of kijken ze zo wijs uit hun ogen... Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel...
Heb ikniet op die manier gehad, maar wel dat ik Sanne een shirt aan wilde trekken en dat hij opeens veel korter was als de week ervoor.
Eerst was het badje te groot voor haar, nu is zij te groot voor het badje... En ik herken het hoor, van het t-shirtje! Soms zo zonde.... Maar het is een teken dat ze goed groeit!
Het klinkt gek, maar het is normaal hoor. kindjes kunnen in één nacht groter worden. ik heb het hier ook gehad, staat ook in sommige babyboeken. groetjes, Miranda
Je had wel de knoopjes losgemaakt? Had het hier van de week nog met een hele leuke broek die er opeens uitziet alsof hij gekrompen is. Luc heeft opeens last van hoog water.