Hoi moeders! Ik heb een meisje van 10 maanden, ze was altijd heel erg vrolijk en blij, huilde alleen als ze honger had of moe was. Maar sinds 3 week is ze een ongelooflijke kreng geworden! Echt een meisje! Ik ben benieuwd of iemand mijn verhaal herkent en tips heeft. Ik krijg Yinthe 9 van de 10 keer niet normaal in haar auto stoel, ze gaat strekken en keihard krijsen, ik kan haar alleen afleiden met eten op dat moment, Net als verschonen of haar broek aandoen. Ze begint gewoon te krijsen en boos te kijken en trekt haar benen weer weg. Eigenlijk zijn we de hele dagen bezig met afleiden, ze zet het heel snek op een krijsen. In de winkel ook, als ik haar eindelijk in het winkelwagentje heb dan is het na 5 minuten weer drama dus dan til ik haar eruit. Slapen is precies hetzelfde, ze overstrekt zich en word woest! Verder is ze hartstikke lief hoor!
joe present! mevrouw vind het prachtig om je in je gezicht te knijpen en trekken en slaan. corrigeer ik haat, gaat ze heel zielig huilen. fase fase fase..
Ik krijg dat ook vaak te horen, oh het is een echt meisje! (lees: wat een krengetje!), maar ik vind dat ze gewoon heel duidelijke emoties heeft en dat dat ook wel weer makkelijk is. Het is onze eerste, maar we hebben nooit getwijfeld over wat ze nodig had
Hier ook echt meisje o wee als je niet snel genoeg eten brengt. ... en heel hoog en hard gillen op het moment maar verder zo lief en vrolijk haha
Ook bij ons een el terror aanwezig inmiddels heeft ze een fase dat ze af en toe als een ware drama queen languit op de grond gaat liggen krijsen. Moet er stiekem wel een beetje om lachen
Ja hier ook 1! Nu 1,5 en Nog steeds een bichie. duwt andere kindjes van de glijbaan, slaapt, knijpt, gilt. Ik vind het wel wat hebben
Oowjee als ik het lees 😊 ik had 8 jaar geleden een baby kreng, en ik kan je zeggen niks is veranderd, op het moment is ze een pre-pubberende heks 😜
Haha dan heb ik een krengerig zoontje! Ik denk dus baby gedrag of karakter. Autostoeltje check, hij maakt zich strak en gaat krijsen. Kinderstoel check. Verschonen nou dat is krijsen tot ik klaar ben. En boos kijken. Maar ook als iets gewoon niet lukt of gaat zoals meneer wilt: yep daar is dramaqueen S weer haha
Hier ook een pittig dametje van 15mnd. Werkelijk overal huilt (of eigenlijk gilt) ze om. Schone luier=huilen Gezicht wassen=huilen In bad = leuk, uit bad afdrogen/aankleden = huilen Wakker worden=huilen Naar bed gaan=huilen Klaar met eten = gillen totdat ik haar uit de stoel haal Pff heel vermoeiend En eigenlijk is dat al vanaf dat ze geboren is. Altijd veel huilen. Veel slapeloze nachten gehad. Nu blijkt echter sinds 2 wkn dat ze chronisch oorontsteking heeft. En dat terwijl ze geen koorts heeft. Maar dus wel altijd pijn (zonder dat ik dat wist) en ik heb het vermoeden dat dat ook een deel van haar gedrag verklaart. Zal ook wel wat karakter inzitten maar als ik pijn heb ben ik ook chagrijnig. En ze kan ook zo lief zijn, maar haar huilbuien overheersen momenteel. Ik zie er echt tegenop om bijv haar luier te verschonen. 8 juli krijgt ze buisjes, hoop dat het haar wat rustiger gaat maken. Dus karakter kan maar als je kindje altijd zo heftig reageert op alles is even medisch laten checken geen verkeerd idee
✋ hier nog één, zo koppig als wat, emotioneel en een echte krengerige drama queen...op en top meisje
+1 Snottebel weghalen = huilen Niet snel genoeg haar flesje krijgen = huilen/gillen Shirtje aan = huilen Dramaqueen, kan zich ook zo dramatisch neer laten vallen
Herkenbaar Onze Jinte was een super makkelijke baby! Altijd vrolijk en goed slapen! Maar tegen de tijd dat ze een jaar werd, werd het ook een queen OVERAL aan zitten (dat deed ze pas zo rond de 15-16 maanden), gillen kan ze ook heel goed, heel driftig stampvoeten..... een echte DIVA! Poeh Maar het is ook echt een lekker ding! Vrolijk en lief! Zou het in de naam zitten?
Hahaha nou inderdaad zeg! Maar mooie naam heeft je dochter hoor Ik heb nu standaard lange vingers in m'n tas zitten voor als ze in de auto moet, ik krijg haar dan echt niet van staand naar zittend... Pfff Tsja en in een winkel dan is het lachen hè naar iedereen, Ooh zegt iedereen dan , wat heb jij een schatje zeg.. Hmm , af en toe zeer zeker
Check! Hier ook zo'n drama Queen. Super lief meisje maar O wee als ze haar zin niet krijgt... Ze vind het heerlijk om te staan (wij moeten haar dan nog goed vasthouden) en zodra we haar neerzetten laat ze duidelijk weten dat het toch echt niet de bedoeling is. Verder wijst ze nu dingen aan (soms ondersteund met hè) en daar wilt ze dan naar toe, of ze wilt het hebben. En tja dat kan nirt altijd. (Huilen, rood aanlopen, overstrekken). Ach over het algemeen een heel lief meisje, weet alleen gewoon heel duidelijk wat ze wilt (en niet, het nee schudden heeft ze al ontdekt) En dit is al vanaf het begin. Kinderarts die op dag 2 even kwam checken (ivm vacuüm geboorte) zei al. Wel een pittig ding hè?
Hihi dat zeiden ze ook na de geboorte tegen ons. Eerste opmerking was nou nou dat wordt een felle ik vind het wel herkenbaar ben zelf ook fel. Bereid me maar alvast voor
Hehehe ik moet even smakelijk lachen. "Kreng" "Bitch" "Heks" De mijne heeft van die supersonische gilletjes die écht zeer doen aan je oren. Ach, een beetje pit mag ze wel hebben, dat houdt het spannend.
Hier ook één, alleen in de vorm van een jongetje. Zoals m'n vader altijd zegt: jullie hadden toch niet echt verwacht dat jullie een heel rustig jongetje zouden krijgen 😁 Draak eerste klas, wat ben ik hem soms zat! Maar o wat hou ik toch van hem!