Hoi, Ik heb even een vraagje. sinds twee dagen spuugt mijn zoon na het eten van de fruithap alles weer uit (niet een beetje, maar echt in een grote golf) Hiervoor deden we eigenlijk alles precies hetzelfde (zelfde tijd de fles, zelfde soort fruit) dus daar zou het niet aan moeten liggen. We hebben wel allemaal een soort buikgriep gehad, maar als dat bij hem zo zou zijn dan zou je toch verwachten dat hij de fles en groentehap er ook uit zou spugen, maar dat is dus niet het geval. Wie kent dit, en wat zou verstandig zijn??? even een paar dagen geen fruithap?, of wel morgen gewoon weer proberen?
Hoe oud is je zoon? Is dat de zoon uit je banner, 2 jaar 7 maanden? Hier heeft mn dochter ook een week koorts + spugen gehad, ze weigerde gewoon om ook maar iets te eten, dus heeft ze van zaterdag middag tot vanmiddag niets meer gegeten. Ik zou zelf zowizo echt maar een heel klein beetje fruit geven als hij spuugt. Mijn meisje heeft nu echt genoeg aan 1/6 tot 1/4 banaan terwijl ze hem normaal zo naar binnen werkt. Ander fruit wil ze op 't moment zelfs helemaal nog niet. Rustig aan doen en je kindje volgen zou ik dus adviseren?
Sorry, vergeten, mijn zoon is nu bijna 7 maanden Verder heeft hij nergens last van, geen koorts, en zijn flessen en groentehap gaat er prima in. Morgen zal ik hem alleen een paar hapjes geven, kijken of dat wel goed gaat