Zoontje spuugt opeens voeding eruit:-(

Discussie in 'Voeding' gestart door Lilly, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wie weet raad.....

Ik geef mijn zoontje van 2 maanden af een toe een flesje om te oefenen en omdat hij hierop doorslaapt ;)
    De eerste keer vond hij het heel moeilijk, toen ging het ruim een week heel goed. Toen heeft hij 2 dagen geen fles gehad en toen we weer wilden geven weigerde hij pertinent.

na een dag of drie proberen, hij had tenslotte al eerder probleemloos gdronken, hebben we een andere speen gekocht.

LAngzaam maar zeker ging dat steeds beter en 3 dagen dronk hij goed en zonder al te veel tegenstribbelen. De eerste 5 minuutjes deed hij een beetje moeilijk maar als hij eenmaal dronk ging het ook zo naar binnen ;) Gisteren ging het echter best moeilijk en nadat hij eindelijk de fles leeg had (120 ml) spuugde hij een groot deel weer uit.
    Vandaag heb ik er met pijn en moeite 80 ml in gekregen en die heeft hij er zojuist ook weer uitgespuugd:(

Waar zou dit aan kunnen liggen?
    Hij krijgt Friso 1, en tot nog toe ging dit dus gewoon goed. Hij spuugd wel eens een beetje na de BV maar nooit zoveel. Hij spuugt ook niet in een golf, het stroomde gewoon zijn mond uit. terwijl hij in de box lag.

Zou hij gewoon nog geen honger gehad hebben?
    Ik heb ook Hypoallergene voeding van Nestle in huis NAN1 zal ik dat anders straks proberen want hij zal natuurlijk nog wel honger krijgen.....

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Je zou de comfort van Friso kunnen proberen. Die is tegen spugen. Of de comfort mengen met normaal. Dat hij dan de bv niet uitspuugt kan best, Tymen spuugde ook minder met bv dan met fv

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bedankt voor de tip, misschien doe ik dat wel alleen heb ik net een pak NAN geopend en die heeft 12 euro gekost :confused:
    Dus vind het wel zonde om dat weg te moeten gooien.....

Zou het ook een oplossing zijn om er van dat johannesbroodpitmeel doorheen te doen?

Alvast bedankt!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kan je ook doen. Bij de Comfort van Friso zit dat er ook door.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je kan beter zoveel mogelijk bij 1 merk/soort voeding blijven. Nu heb je eerst Friso gegeven en ga je zo over op NAN en daarna weer op Friso...Dat is best een grote belasting voor je kindje, zeker omdat hij nog best wel problemen heeft met de flesjes. Je kunt dan mss beter bij 1 soort/merk blijven zodat hij kan wennen aan de smaak/samenstelling.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ypoallergne voeding heeft nu geen nt meer omdat je eerst standaard hebt gegeven.
    hypo allergeenmoet je vanaf het begin gebruiken anders heeft het geen effect (weten een hoop mensen niet)

Deel Deze Pagina