Zoontje te groot voor babybadje, en nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wenrichtwan, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ik ook, is ws maar een paar weekjes dat je het kindje even vast zal moeten houden voor het zelfstandig zal kunnen gaan zitten.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jayden past ook al maandje of 4 niet meer in het badje, niet liggend althans haha.

Voor hij zelf kon zitten ging hij mee met papa onder de douche of met mij onder de douche.
    Nu kan hij zitten in badje dus zet ik het badje in de douchecabine neer en laat ik hem lekker plonzen en spetteren terwijl ik mee spetter met mn handen in het water.
    Ik hield hem ook wel vast toen hij nog niet zelf kon zitten, zodat hij toch een beetje zat in zn badje, vondtie super.
    Lekker plonzen, spetteren en mama maar zere knieen krijgen van de grond hahaha.

Succes, het is even een getob en een zwaar gewicht.. weet er alles van haha

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan ik me niet voorstellen! wat voor zitje heb je het over? zo'n soort plank waar ze op liggen (met die akelig punt in het kruis.....) of een rond ding? google even op 'badring'. Daar kun je je kindje in laten zitten als het nog niet helemaal goed zelfstandig zit. Dan zit hij gewoon rechtop. Hij moet wel ERG lange benen hebben wil dat niet meer passen!! ohja, marktplaats staat er ook vol mee. heb de mijne voor 5 euro gescoord. ook geen groot bad, en dit in combinatie met het ikea babybadje (7 euro) is ideaal!

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    enne, als zitje ernaast voor mezelf keer ik de tummy tub om.. daar een handdoek op, en ik zit prima.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heej dat is een goeie tip!!

6. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 maanden, dan kan hij zelf toch al zitten neem ik aan?Als je hem zelfneerzet bedoel ik..en anders is het nog maar heel even een beetje aanklooien met hem vasthouden, heeft hier niet lang geduurd iig.
    Heb je er wel een antislipmatje in zitten? Zijn te koop bij de hema!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Daar zou ik geen rekening mee houden.
    mijn zoon kan ook nog (steeds) niet zelf zitten en het kan nog even duren voor dat gebeurt. Op het cb hebben ze al gezegd dat het misschien nog 2 maanden kan duren.

8. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Wij hebben hier ook gezocht wat de beste oplossing was en heb in eerste instantie een teil gekocht, maar daar moesten we hem nog in vasthouden, niet echt handig! Uiteindelijk hebben we een badring gekocht...ideaal en niet duur. Je zet hem onder de douche en hij kan gewoon lekker zelf spelen en badderen. Ik heb er een met een soort antislip zitje, zodat hij niet wegglijdt. Hij kan nog niet goed zelf zitten, maar in die badring gaat het prima en je hoeft hem niet steeds vast te houden, dat is ook wel erg makkelijk!

Ik heb ze ook bij de Prenatal gezien, geloof ik!

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat bedoel ik ook met een paar weekjes, die zijn zo voorbij...Ons mannetje zit met bijna 2 jaar nog steeds in het badje (en is zeker niet klein voor zijn leeftijd), dus wat zijn 2 maandjes dan.. Maar goed, dat is mijn mening.

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Hier een gewoon goedkoop plastic opblaasbaar badje gekocht voor in de douche van 90 cm doorsnee. Onze oudste heeft er elke keer veel plezier van. Zelf heb ik een krukje ernaast staan om op te zitten. Hier ook geen bad en een dame die een hekel heeft aan de douche.

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben ook een bibabadje gekocht 2e hands via hier. ideaal, ze gaan er met zn 2en heerlijk in.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    90 euro voor een bibabad, jeetje. voor 90 euro hadden wij ons los staande grote bad. daar gaan de jongens en meid alledrie tegelijk in, met slipmatten en toen ze nog niet vertrouwd zelf konden zitten in een zitje. je stapt nu wel vanaf de deur meteen het bad in, maar ach, veel andere dingen hoeven we toch niet te doen in de badkamer. ;)

14. misa

misa Niet meer actief

Zitten en vasthouden,
    Samen douchen,
    In een zitje in de douche?

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    krukje onder de douche, zelf op krukje gaan zitten, kleine wassen, aankleedkussen op de badkamer vloer met badcape van ikea (BARNSLIG Handdoek met capuchon - IKEA), kleine in de cape rollen, zelf snel douchen, werkt hier als een trein :D

16. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    thnx voor alle tips meiden!!

Hier kan ik zeker wel wat mee!!

Deel Deze Pagina