wie heeft hier ervaring mee??? ik bedoel niet het "normale" ruisje die bekend is. daniel heeft soms een ruisje en soms niet oftewel, aan-uit-aan-uit
Ik heb er geen verstand van maar ik heb mij laten vertellen dat er verschillende ruisjes zijn. Dus ook ongevaarlijke ruisjes en soms is dat ruisje er en soms idd niet, weet niet of dat bij alle (niet zorgwekkende) ruisjes is hoor.
MIjn zoontje heeft een constant hartruisje. Hij heeft dan ook wel "iets" aan zijn hartje. Gaan ze bij jullie nog onderzoeken doen of niet?
De kinderarts kon bij ons precies horen wat er voor ruisje te horen was en wat daar de oorzaak van was. Succes vrijdag!
Bij onze dochter werd ook een hartruisje geconstateerd. Daarvoor zijn we nog enkele keren terug geweest bij de KA. Toen was het weg. Tussendoor heeft is ze nog een week opgenomen geweest en toen hoorden ze wel weer een ruisje. Maar goed, uiteindelijk blijkt er dus geen ruis meer te zijn gelukkig. Er schijnen idd meerdere soorten ruisjes te zijn, ook onschuldige waar ze overheen groeien. Hopelijk is het niks ergs! Sterkte!