zoontje van 1 maand huilt constant bij het slapen gaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wolkjuh, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    @blaine: zo zwart wit zeg ik het ook niet he? Ik heb het vooral over laten krijsen en niet over jengelen. Ik las eerder in het stukje over een kindje dat tot 2 uur 's nachts het huilen volhield, tja, dat bedoel ik. Persoonlijk vind ik dat niet normaal.

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    @Suus

als je goed gelezen had, wat blijkbaar moeilijk is, zou je hebben gelezen dat er iedere 5 minuten iemand bij hem was. Bovendien werd het in samenwerking met het cb gedaan, na uitsluiting van overige oorzaken!
    Best makkelijk, oordelen achter een beeldscherm.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    Tja, van het cb heb ik niet echt een hoge pet op en ik had wel goed gelezen dat er iedere 5 minuten iemand bij is komen kijken. Als jij goed had gelezen kon je zien dat ik dat persoonlijk nooit zou doen, om wat voor reden dan ook, maar dat is mijn mening en die mag ik hier toch echt wel laten weten. Jullie zouden het zo doen, wij zouden het nooit zo doen. Tja, ieder zijn ding. Ik wijs alleen even op de gevaren.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben het er mee eens dat je een kind niet moet laten krijsen of hard huilen.. Idd ook voor hechtingsproblemen, maar jengelen is in mijn ogen niks mis mee, zeker niet als er geen reden voor te vinden is.. Nu is het zo dat ons zoontje prima in slaap valt, maar na 5 minuutjes zachtjes jengelen gaat er echt wel iemand kijken.. Als hij de trap hoort lacht hij je al tegemoet haha.. Ben het met beide kanten dus wel eens.

5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    M'n zoontje lag/ligt nooit alleen op zijn kamer. Hij slaapt nog steeds in een wieg die naast mijn bed staat, en ik kan hem zo aanraken. Maar dat deed ik pas steeds na 5 minuten. Aangezien ik tegelijk met hem, of hij gelijk met mij, net hoe je 't bekijkt, rond half 10 naar bed ging was hij daar nooit alleen. Dus nee, ik vind niet dat ik iets fout gedaan heb, en hij heeft al helemaal geen hechtingsproblemen. Het is een heerlijk knuffelkind.

Achteraf besef ik me dat ik degene was die er moeite mee had hem zijn eigen ruimte te geven, en dat ik hem het liefst 24 uur per dag bij me zou hebben. Omdat het waarschijnlijk ons laatste kind is wil ik 'm juist zo lang mogelijk vertroetelen en koesteren ... alleen liep ik mezelf daarinvoorbij doordat het je gaat opbreken.

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

Hier precies zo, ik heb mijn dochter daarom wel lekker op haar zij gelegd. Veel geborgener (en geen afplatting). En echt, als ze zo klein zijn draaien ze zich echt nog niet op de buik. We gebruiken zo'n zijliggingskussentje, ideaal.

Dus lekker op zijn zij, en gewoon af en toe even om het hoekje gluren.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.429
    113
    @ Suus, inderdaad iedereen doet het op zijn eigen manier en het zal ook erg aan het kindje liggen wat het beste werkt, ze zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde ;). De reden dat ik op je eerste stukje reageerde was omdat het voor nieuwe mama's veel twijfel kan geven van ooh help ik heb hem laten huilen gaat het nu mis met mijn kindje, je snapt vast wel hoe en wat ik bedoel vandaar dat ik er even op reageerde. Ik hoop gewoon dat ts wat kan met alle adviezen en voor haar de goede oplossing kan vinden uit alle tips.

Deel Deze Pagina