Zoontje van 2 jaar 15 min alleen thuis laten als ie slaapt?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Minny, Jun 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Ik heb al even contact gehad met Kim. Ik 'kende' dit meisje in die tijd. Ons had ze ook wijs gemaakt dat ze moeder was van een tweeling. Ze had altijd een fotoboekje bij zich van haar dikke buik, en van de tweeling van baby tot dreumes. Ze vertelde continu over haar tweeling, wat ze nu weer gedaan hadden etc. Ze hadden ook namen natuurlijk etc. Pas veel later kwamen we erachter dat ze helemaal geen kinderen had. Hoewel ik er van overtuigd ben dat ze zelf op dat moment wel geloofde dat ze kinderen had. Ze was zo verstrikt in de leugens. Knetter-knettergek is ze. En dat werkt dan vervolgens gewoon op een kraamafdeling en in de kraamzorg...???? Ik vind echt beyond believable dat zij zulk werk heeft kunnen krijgen. Ik snap best dat alle personeelsleden checken veel werk is, maar voor haar is even googelen al genoeg ook zeg maar. Onvoorstelbaar, echt waar.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Ze heeft hele dagboeken vol geschreven. Fotoboeken van zwangerschap tot bevalling tot dreumes.

Ik heb brieven gelezen die ze naar de vader van de zogenaamde kinderen in het ziekenhuis geschreven heeft. Er was geen spelt tussen te prikken. Zelfs ik, als moeder, begreep precies wat ze schreef. Zo ziek was het. Het kwam absoluut niet nep over, je hoefde nergens aan te twijfelen, zo goed kon ze het overbrengen.

Dit is een proces geweest waar ze zeker 1,5 jaar mee bezig is geweest.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    @Kim, oh, verschrikkelijk zeg, wat een nachtmerrie!
    Ik heb zelf bij een academisch ziekenhuis en kinderziekenhuis gewerkt (andere regio), maar daar moest ik inderdaad wel 2 x een verklaring omtrent gedrag voor hebben, al zat er maar een jaartje tussen de ene functie en de andere. Werd ook netjes vergoed door het ziekenhuis bij een goede uitkomst. Vind het echt slecht dat ze dat niet natrekken bij het ziekenhuis, dat is namelijk helemaal niet zoveel werk voor ze.

Share This Page