Zoontje van 3,5 jaar verteld nooit wat hij gedaan heeft op peuterspeelzaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chocolaatje, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wisselt hier nogal, maar als ze op de praatstoel zit, kan ik ervan uitgaan dat fantasie en werkelijkheid nogal behoorlijk door elkaar heen lopen... ;)
    Maar ook dagen zat dat ze niet weet wat ze allemaal gedaan hebben.
    Is allemaal normaal op deze leeftijd :)

2. mroos

mroos Niet meer actief

Mijn zoon(2.9) vertelt altijd wel iets, wat hij tussen de middag gegeten heeft, welke kindjes er waren, met wie hij buiten gespeeld heeft, oid..

3. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Heel normaal, hier ook zo één van bijna 3. Als ik vraag wat ze op kdv allemaal heeft gedaan krijg ik al sinds 1,5 jaar bijna altijd hetzelfde antwoord: 'Niks.'
    Haha, dacht dat dat pas in de puberteit zou beginnen ;).
    Heel soms een uitzondering en dan zit ze op de praatstoel.

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Voor ons zijn het maar een paar uurtjes maar voor de kinderen is het een heel avontuur met veel indrukken en weten ze soms gewoon echt niet meer wat ze allemaal gedaan hebben! Tim wordt in dec 5 en verteld nu pas wat hij op school heeft gedaan, op de psz was zijn antwoord vaak "niks" en later werd het "weet ik niet"..tot nu wat puntjes die hij kan vertellen en dan nog steeds niet alles.
    (ze hebben bij ons activiteitenkaarten en de vaste dingen weet hij nu wel op te noemen zoals fruit eten, kringgesprek en buiten spelen)

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vorig jaar was t standaard antwoord trouwens 'met de auto's gespeeld'. Ze liep/loopt daar ook vaak naartoe als we binnen komen. Zat er zelfs al aan te denken een autogarage voor dr verjaardag te geven.. Maar volgens de juf was t absoluut niet waar, ze speelt vooral met poppen en in het keukentje, maar bijna niet met de auto's!?

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    De jongste hier babbelt wel wat over school (3), de oudste (5) wil niets vertellen en is al geirriteerd als ik er naar vraag. Hij zegt nu meestal dat het een geheimpje is.
    O ja, als hij heeft geturnd, dat zegt hij dat al als hij de school uit komt lopen, maar dat is het enige.

Deel Deze Pagina