Hoi.. Ik zit ergens mee mijn kleine meid drink nu 90 cc maar na het boeren komt er weer een kleine golf eten mee en dat gaat elke keer zo.. Na de voeding hou ik haar nog 15 minuten bij me en doe ik haar in bedje en later komt weer de helft van haar eten er uit ik gebruik friso Standaard ze is bijna 3 weken oud. je hoort haar dan echt kokhalzen of overgeven.
Hoi Vonnie, Je hebt het over golfjes, dat wil vaak zeggen dat er echt een gedeelte van haar fles uit komt en het meer is dan mondjes terug. In dat geval kan het erg helpen om een dikkere voeding te gaan gebruiken, zoals Friso Comfort. Deze zorgt ervoor dat de voeding minder makkelijk terugkomt. Als je overstapt kan je de Friso Standaard en Friso Comfort een dagje mengen, zodat je dochtertje eraan kan wennen. Groetjes Linda
Ja echt golfjes zo zielig. Elke keer met boeren komt er wat mee en als ze in bedje ligt komt de helft er uit net weer het bedje verschoond. Ok dus ik moet friso comfort halen dat eerst ff mengen zodat ze er aan kan wennen en daarna kan ik overstappen op comfort. Liefs Yvonne
Nee hoor, dat kan je ook halen bij de supermarkt! Ik hoop dat het helpt, ik kan me voorstellen dat het erg zielig is. Succes! Groetjes Linda
Ok bedankt Linda dan ga ik ff kijken ik weet dat de vomar alleen friso standaard heb kan nu nog ff kijken bij AH maar dan moet er comfort onder staan sorry voor al de vragen.
Hoi Vonnie, Geen probleem hoor! Het is een groen pak en er staat krampjes of spugen op. Daaronder staat in het klein Friso Comfort. Is het gelukt? Hopelijk gaat het snel beter met je dochtertje. Groetjes Linda
Helaas niet kunnen vinden straks maar weer verder zoeken.. Ik heb nu wel ff van nutriton gekocht voor spugen en dat gaat goed alleen heb ik een speen maatje S gaat niet lukken dus moet een M halen. Maar ik merk wel dat ze wat onrustiger is gisteren avond na 10 uur de flesje in bed gelegen en mevrouw wou niet slapen heeft 2 uur wakker geweest huilen daarna maar weer een gewoon flesje gegeven zonder dat spul erbij en toen is ze gaan slapen. Weet niet of het daar door komt.
Hallo! Dat kan inderdaad gewenning zijn, even in de gaten houden anders aan de bel trekken hoor bij het CB of de huisarts. Wel fijn dat ze het nu beter binnenhoudt. Mocht je overschakelen op M is het wel belangrijk dat ze nog steeds langzaam drinkt, anders is de kans op spugen weer groter. Welke winkels zitten er bij jou in de buurt? Succes! groeten Femke
Ik zal het in de gaten houden.. Ja de s speen krijgt ze bijna niks uit omdat het dan te dik is moet ze zo hard aan zuigen dus dacht misschien speen M. Ik heb de etos kruidvat en AH weet niet of hun het hebben.. Etos had het wel maar was uitverkocht kan straks weer ff kijken.
Hoi, Fijn dat je het in de gaten houdt! Qua speentje is het fijn als je kindje er 15-20 minuten over doet met drinken. Gaat het te langzaam kun je het gaatje van de speen een beetje oprekken met een steriele naald. Etos, Kruidvat en Albert Heijn hebben Friso Comfort over het algemeen wel in hun assortiment. Groetjes Angelique