Ik heb een vraagje... Ik ben inmiddels ruim 3 maanden na de bevalling en er zitten helaas nog een paar (lees: heel veel) extra kilootjes aan... Nou vroeg ik mij af op je bij borstvoeding wel mag gaan letten op je eten, in die zin dat je wel nog gewoon 3 maaltijden per dag en voldoende eet, maar dan gewoon een beetje let op WAT je eet en niet veel snoept. En daarnaast dan meer bewegen enzo. Want ik heb ook al eens gehoord dat er bij afvallen bepaalde gifstoffen vrij zouden komen die dan in de moeder melk komen, dus dat zou dan betekenen dat je helemaal niet mag afvallen, hoe verantwoord dan ook... Is er een aantal kilo wat je maximaal per maand mag afvallen (ik had gehoord 2) omdat er anders gifstoffen in de melk komen? En hoe zit het dan als je extra kilo's verliest door sporten, horen die hier ook bij of staat dat erbuiten? Ik ben zelf nogal veel bijgekomen en ik wil eigenlijk een jaar lang borstvoeding geven, maar ik kan me ook echt niet voorstellen om nog een jaar lang met dit figuur rond te moeten lopen... Alvast bedankt! Groetjes, Cossy