Bruin verlies na inwendig onderzoek? Mag ik AUB jullie reacties????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kelly1908, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Dag dames!

Ik zit een klein beetje in onzekerheid! Gister heb ik een inwendig onderzoek gehad bij de Gyn. Onderzoek was allemaal in orde, hartje klopte nog steeds en babytje was goed gegroeid! Helemaal blij en opgelucht natuurlijk totdat ik vanmorgen naar het toilet ging. Had ik ineens bruin/roze verlies met wat klontjes! (sorry voor de details :)) Ik schrok me kapot en dacht NEEEEEE dit ga je niet menen????

Was zo van slag dat ik even mijn Gyn heb gebeld en heb gevraagd of dit normaal was? Nou volgens hem hebben meer vrouwen daar last van na een inwendig onderzoek. Ze zijn toch naar binnen geweest en misschien een restje bloed van de baarmoedermond of wat troepjes die ook los komen door de gel die op zo'n ding zitten en naar binnen gaan. Ik hoefde me geen zorgen te maken, maar moest wel opletten dat het bij bruin/roze bleef en niet erger werd. Gelukkig is het nu wat minder en soms helemaal niet bij het afvegen. Ik denk ook wel dat de Gyn gelijk heeft, maarrrrrrr het zou toch wel een fijn gevoel geven als ik jullie reacties en hopelijk dezelfde ervaringen zou lezen!

Dus ik hoop wat reacties van jullie te ontvangen! Alvast bedankt dames! Groetjes Kelly :p

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb tijdens de eerste 12 weken ook last gehad van bruin/rozig verlies. En een keer zelfs helderrood.
    Ik denk inderdaad dat het een nasleep is van het onderzoek en zou me niet te veel zorgen maken.
    Lekker genieten :D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoort er bij hoor... ook na een vrijpartij kan dit al het geval zijn, dat er net wat geraakt wordt van binnen en inwendig onderzoek helemaal.
    Toevallig vandaag gestript -is wat 'hardhandiger' bedoelt ook wel waarschijnlijk maar ook daarbij wat bruinverlies gehad.
    Voordeel voor mij is alleen dat ik véél verder ben natuurlijk en dat ik m'n ukkie voel bewegen en daar dus geruststelling uit kan halen.

Maar ik geloof dat het zelfs na een inwendige echo voor kan komen, dus niet te druk maken voor nu!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    ja hoor, hier ook!!!! bmm is zooooo gevoelig, bloedt heel snel!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb echt een keer helderrood bloed gehad en zelfs toen was er niets aan de hand. Dus het hoeft echt niet altijd fout te gaan :D

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

khad laatst bruinverlies was gelukkig weer over.. en gister t kindje op de echo gezien:d ook inwendig en vanochtend ook weer een beetje bruin. dus denk wel dat t van de echo is :D

Deel Deze Pagina